سرگرمی

بهترین بازی های گوشی 2020 برای اندروید

بهترین بازی های موبایل اندروید 2020 رایگان

بهترین بازی های گوشی 2020 رایگان برای اندروید ، این روزا همه ما میدونیم بازی های موبایلی که رایگان منتشر میشن همیشه هم به طور کامل رایگان نیستند ولی اگه تو بازی کردن یکم صبر داشته باشین ، میشه گفت که بدون هیچ هزینه ی اضافی میتونید گیم مورد نظر رو به صورت کامل انجام بدین و لذت ببرید.

بهترین بازی های گوشی 2020 برای اندروید

لیست بهترین بازی های رایگان گوشی ۲۰۲۰ :

بعضی بازی های رایگان گوشی مخاطب های خودشون رو تحت شرایطی قرار میدن که مجبور به پرداخت هزینه برای ادامه دادن به بازی بشن. که در این لیست ما از این نوع بازی های چشم پوشی کردیم و قراره 10 تا از بهترین بازی های رایگان برای گوشی های اندروید رو به شما معرفی کنیم.

همچنین شما میتونید با استفاده از لینک زیر (باکس آبی رنگ) ویدیوی معرفی بهترین بازی های گوشی 2020 اندروید را در کانال یویتوب سایت باارزش تماشا فرمایید.

مشاهده ویدیو بهترین بازی های رایگان 2020 برای گوشی های اندروید

بازی Alto’s Odyssey :

بازی Alto’s Odyssey یه انتخاب عالی در بین بهترین بازی های رایگان اندروید 2020 هست که دارای قانون ساده ، گرافیک زیبا و چشم نواز و محیطی پر از آرامش هست.

بازیکن تا زمانی که به موانع برخورد نکنه و پرش های بزرگی داشته باشه میتونه به سُر خوردن از بالای تپه ها ادامه بده.

بازی واقعاً ساده ولی تاثیر گذار و تاریکی هست که رنگهای خاصش یه فضای زیبا در بازی ایجاد میکنه.

Alto’s Odyssey برای دانلود و بازی کردن کاملاً رایگان منتها با چند تبلیغ محدود .

البته این بازی دارای پرداخت درون برنامه ای هم هست که همه این پرداخت ها برای سفارشی کردن اجزای بازیه که کاملاً اختیاری هستند و در روند بازی تاثیر گذار نیستند. این بازی جذاب و کودک پسند نتیجه ی کار تیم Snowman میباشد که در 19 فوریه سال 2015 منتشر شد.

لینک دانلود بازی از گوگل پلی :

دانلود بازی Alto’s Odyssey

بازی موبایل Asphalt 9: Legends :

سری بازی های Asphalt یکی از محبوبترین بازیها در میان سبک بازیهای مسابقه ای موبایل هست و Asphalt 8: Airborne و Asphalt Xtreme دو تا از بهترین های این مجموعه به شمار میرفتند که با آمادن Asphalt 9: Legends در جولای 2018 اوضاع کمی تغییر کرد و هم اکنون این بازی به پرمخاطب ترین بازی مسابقه ای ماشین در گوشی های اندروید تبدیل شده است.

آسفالت 9 دارای 50 ماشین متفاوت و جذاب ، چندین چالش ، چندین محیط مختلف برای رانندگی میباشد که شما میتوانید به صورت آنلاین چند نفره یا تک نفره در این بازی شرکت کنید.

مکانیزم حرکتی در این بازی خودکار هست به صورتی که شما نمیتونید شتاب و سرعتون رو کنترل کنید که این ویژگی بازی شاید شما رو کمی عصبی کنی ولی در عوض گرافیک ، طراحی اجزا و جزئیات فوق العاده است .

Asphalt 9: Legends از شرکت Gameloft (گیم لافت) به صورت فری میوم منتشر شده است.

شاید هنگام بازی در مد آنلاین رقابتی به مشکلات کوچکی برخورد کنید ولی بازی در حالت تک نفره حرف نداره. آسفالت 9 پرداخت درون برنامه ای داره که اگه کمی صبور باشین و مرحله به مرحله پیش برین نیازی بهش ندارین.

دانلود بازی

بهترین بازی های گوشی 2020 اندروید

بازی گوشی Brawl Stars

Brawl Stars یکی از محبوب ترین بازی های شرکت سوپرسل هست که در این بازی بازیکنان با چند هم تیمی در یه میدان جنگ چند نفره آنلاین رها میشن تا با یکدیگر بجنگند و در نهایت بازمانده به پیروزی دست خواهند یافت.

Brawl Stars دارای سه سبک مختلفه که باهم بررسی میکنیم  :

سبک straight brawl : سبکی که توش باید کریستال جمع کنید.

سبک Heist : جایی که باید گنج های حریفتون رو بدزدید.

سبک Bounty : جایی که یه تیم درحال تلاش برای ضربه زدن به حریفهاتون هستین تا پیروزی رو ازآن خودتون کنید.

بازی Brawl Stars حس و بوی خوب بازی هایی مثل Clash Royale و کلش آف کلنز شرکت Supercell رو بهت منتقل میکنه که اگه از این نوع بازی ها خوش میاد میتونی Brawl Stars رو هم امتحان کنی.

دانلود بازی

گیم Call of Duty: Mobile

کال آف دیوتی از روزی که معرفی شد ،میشد حدس زد که به یکی از بهترین بازی های موبایل تبدیل بشه و حالا هم اینطوری شده.

این بازی هم مثل دیگر گیم های Call of Duty به صورت تیراندازی اول شخص و جدال بازیکن ها با یکدیگر میباشد .

Call of Duty: Mobile شامل یه سبک بتل رویال 100 نفره شبیه به پابجی موبایل و فورتنایت هست که میتونید در آن به رقابت با دیگر بازیکنان مشغول باشید.

این بازی هم دارای پرداخت درون برنامه ای هست اما این پرداخت ها فقط به خاطر تزئیناته و میزان قابل توجه ای از آن در طول بازی و به عنوان جایزه در اختیار بازیکنان قرار داده میشه.

کال آف دیوتی موبایل گیم پلی خوبی داره و به نظر میاد رفته رفته داره توجه مخاطب های زیادی رو به طرف خودش جلب میکنه . همچنین این بازی نسبتاً جدیده و به همین خاطر یه باگای ریزی توش دیده میشه ولی انتظار میره با گذشت زمان بهتر و بهتر بشه.

دانلود بازی

بازی اندروید Critical Ops

Critical Ops در میان بازی های ژانر FPS ( تیراندازی اول شخص ) یکی از بهترین هاست . در این بازی شما با تروریست ها در مکان های متفاوت درگیر خواهید شده که البته به صورت اختیاری میتوانید به عنوان یک تروریست هم بازی کنید. Critical Ops یکی از بازی های که بازیکن های فعال زیادی داره و به همین خاطر هم میتونید به راحتی و سریع یه بازی آنلاین چند نفره داشته باشید. این گیم هنوز در حال توسعه است و با آپدیت های مکرر که میده میشه انتظار بهتر شدن رو ازش داشت.

دانلود بازی

بهترین بازی های موبایل اندروید تا سال 1399

بهترین بازی های گوشی 2020 اندرویدی

EA Sports games

همانطور که میدونید کمپانی EA یکی از بزرگترین شرکت های تولید بازی های رایانه هست که هر گیمری با شنیدن نامش یاد بازی های Madden NFL ، FIFA Soccer, NBA Live Mobile میفته و امروزه برای هیچ کس پوشیده نیست که شرکت Electronic Arts بازار بازی های اسپرت رو کاملاً در اختیار داره .

اکثر بازی های EA به طور کلی شباهت های زیادی با هم دیگه دارند ، مثل گرافیک خوب ، تسلط و کنترل خوب بر روی بازی و … که همه این دلایل باعث میشن تا اگر به دنبال یک بازی اسپرت هستید ، حداقل یکی از سری بازی های رایگان EA را در اولویت قرار بدین. 

Pokemon Go

پوکمون گو شناخته ترین بازی 2016 بود که تا اکنون نیز عنوان خود رو به عنوان پرمخاطب ترین بازی دنیا حفظ کرده است .

اگرچه محبوبیت این بازی روز به روز داره کمتر میشه ولی در بین بازی های رایگان میتونه هنوزهم یه گزینه خوب باشه .

بازیکنان در این بازی تا جای امکان پوکمونهای بیشتری را جمع کرده و سپس قدرتشان را افزایش میدهند.

برای پیدا کردن و شکار پوکمون های پنهان شده ، باید دوربین گوشی تلفن را فعال کنید، در دنیای واقعی بگردید و همان‌طور که راه می‌روید، برای پوکمون‌ها گوی یا پوکبال (poke ball) بفرستید.

پوکمون گو یک بازی رایگانه که البته برای پیشرفت سریعتر در مراحل مختلف بازی میتوان پول پرداخت کرد.

دانلود بازی

PUBG Mobile

PlayerUnknown’s Battlegrounds یا به اختصار PUBG یه بازی چند نفره آنلاین در سبک بتل رویال هست.

نسخه مخصوص گوشی های اندروید و IOS آن در سال 2018 و توسط شرکت Tencent رونمایی شد و در همین سال هم به بهترین بازی ویدئویی موبایل تبدیل شد که تعداد بازیکنان این بازی در نسخه گوشی های همراه به 400 میلیون نفر میرسید.

به طور کلی در این بازی هر نقشه شامل 100 بازیکن میشود که بازیکنان همان ابتدای بازی، با استفاده از چتر بر روی جزیره‌ای فرود می‌آیند و انجام مبارزه و جمع کردن سلاح‌ها برای بقاء از همین نقطه شروع می‌شود.

بازیکنان برای زنده ماندن باید خود را به محلی که در نقشه مشخص کرده به همراه سلاح و مهمات برسانند و اگر در طی مبارزه با دشمنان جان سالم به در ببرند در نهایت به پیروزی نائل میشوند، همچنین بازیکن میتواند وارد بازی انفرادی شده یا اینکه یک تیم با ظرفیت ۴ نفر تشکیل دهد.

دانلود بازی

بهترین بازی های گوشی 2020

Fortnite

فورتنایت یک بازی در سبک جهان باز و بقا با گیم پلی گروهی هست که برای اندروید و آی او اس هم منتشر شده است. این بازی دارای 3 حالت است:

Fortnite: Save the World (نجات دنیا):

در این سبک 4 بازیکن با یکدیگر متحد شده و یک هدف را در مراحل مختلف دنبال میکنند. داستان در حالت نجات دنیا به این صورت است که شخصیت هایی همانند مردگان متحرک به نام Husks به بازیکنان حمله میکنند و هر یک از بازیکنان با توجه به نقش خود وظایفی هم چون نگهبانی ، جمع کننده منابع و دفاع از تجهیزات را بر عهده میگیرید.

Fortnite Battle Royale (بتل رویال) :

این بخش تا 100 بازیکن ظرفیت دارد و بازیکنان میتوانند به صورت تک نفره یا تیمی با حداکثر 4 اعضا بازی کنند.  بازیکنان بدون داشتن هیچ اسلحه‌ای از “Battle Bus” به صورت چتربازی پرتاب می‌شوند و در هنگام فرود، باید به دنبال اسلحه، مهمات و منابع برای زنده ماندن بگردند.

با گذشت زمان حلقه ای که نقشه بازی را احاطه کرده کوچکتر می‌شود و این امر موجب کشته شدن و درگیری ها بیشتر بین بازیکنان شده و در نهایت آخرین بازمانده برنده میدان میشود.

حالت Fortnite Creative :

حالتی در سبک “SandBox” می‌باشد که شباهت بسیار زیادی به بازی ماینکرفت دارد. در این حالت بازیکنان آزادند تا با اجزایی که در دسترس دارند هرچه را که می‌خواهند و در بعضی موارد حالت بازی مورد علاقه خود را بسازند.

همچنین توجه داشته باشید که از سال 2019 حالت “Fortnite: Save the World” نیاز به خرید دارد و رایگان نیست.

بازی Smash Hit

Smash hit یک بازی در سبک دونده از زاویه دید اول شخص میباشد.

در این بازی شما باید توپ های فلزی را به طرف شیشه ها پرتاب کنید تا از آسیب دیدن و برخورد با آنها جلوگیری کنید و همچنین باید به فکر تعداد توپ هاتون هم باشید که اگه تموم بشن بازی رو باختین.

موزیک هماهنگ شده با گیم پلی ، 50 اتاق مختلف با 11 سبک گرافیکی متفاوت ، شبیه سازی فوق العاده شکستن شیشه ها و دویدن از نگاه اول شخص از جمله نقاط قوت این بازی است.

دانلود بازی Smash hit

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *