پلی لیست اهنگهای ایرانی

امید عامری پلی لیست آهنگها

گلچین آهنگهای امید عامری

امید عامری پلی لیست آهنگها

امید عامری پلی لیست آهنگها

بیوگرافی امید عامری

امید عامری با عنوان یکی از خوانندگان معروف پاپ در ایران شناخته شده است. او در 21 ام شهریور ماه سال 1354 در تهران به دنیا آمده است. پدر و مادر امید دندان پزشک بودند و او نیز پس از اینکه در رشته مهندسی عمران، تحصیلات خود را به پایان رساند، برای فعالیت در رشته دندان پزشکی متقاضی شد و پس از سپری نمودن دوران تحصیل، در این شغل نیز فعالیت کرد.

نکته ی خیلی جالب درباره ی زندگی امید عامری این است که او هم در رشته مهندسی عمران و هم در رشته دندان پزشکی، فعالیت های چشمگیری دارد و تنها به دلیل علاقه شخصی اش به موسیقی به صورت تجربی وارد این حرفه شد و آثار خوبی را نیز رقم زد.

اکثر فعالیت ها و آهنگ های امید عامری در سبک پاپ ایرانی تولید و خوانده شده اند. او با خوانندگان معروف زمان خود، آهنگ های مختلفی را بیرون داده که بسیار شنیدنی نیز می باشند. صدای او صدایی اصیل و بم است و اکثر ترانه هایی که می خواند احساسی و خوش ساخت هستند.

جالب است بدانید که رشته دبیرستانی امید عامری ریاضی فیزیک بوده و او از همت بالایی در کسب مدارک تحصیلی مختلف و دریافت تخصص در آن ها برخوردار می باشد. علاقه او به موسیقی از همان روزهای ابتدایی کودکی اش شکل گرفته بود و او در کلاس های آواز استاد محمد نوری شرکت می کرد و می توانیم ادعا کنیم که او از همان ابتدای کودکی اش، گام های استواری را در مسیر هنر و موسیقی برداشته است.

اولین فعالیت هنری امید عامری در خوانندگی به سال  ۱۳۸۳ بر میگردد، او در این سال به همراه با مهدی مقدم، محسن چاوشی، مهدی مدرس، فرزاد فرزین ، آهنگی را به اسم «پشت صحنه زندگی کن» را منشر نمودند که با استقبال خوبی نیز مواجه شد. این قدم، این سکوی پرتاب امید عامری به دنیای خوانندگی بود و خوشبختانه خوب توانسته بود در این صحنه ظاهر شود.

به گفته ی خودش، او الگوی خاصی در خوانندگی نداشته و عموما سعی می کرد تا سبک خاص خودش را داشته باشد و در آن فعالیت کند. جالب است بدانید که امید عامری علاوه بر خوانندگی در زمینه های مختلف دیگری همچون آهنگ سازی و ترانه سرایی نیز دستی بر آتش دارد.

اولین آلبوم امید عامری در سال 1390 منتشر شد و این آلبوم مجوز نداشت. متاسفانه این خواننده سه آلبوم از آثار خود منتشر کرده که هیچ کدام از این سه آلبوم دارای مجوز رسمی ارشاد نبوده اند.

صمیمی ترین دوست او در زمینه های مختلف موسیقی ، مهدی مقدم است که اتفاقا طی این صمیمیت، همکاری های مختلفی را نیز با هم تجربه کرده اند. آهنگ هایی مانند برگرد، ایست قلبی و پشت صحنه زندگی، آثاری هستند که به همراه مهدی مقدم ساخته و تولید و ارائه شده اند. او تمام فعالیت های هنری و غیر هنری اش را معطوف بر خدمت به مردم می داند و ادعا دارد که از این شرایط بسیار خرسند و راضی است.

امید عامری پلی لیست آهنگها

آدم مرده حیف
خواب  انکار
نیمه گمشده  یه خواهش نه نرو
خاطرات لعنتی عشق پوشالی
دل من  نرو
عشق یکباره نگو دیره
چالش به یاد تو
عشقم جونم حالم بده
انگار نه انگار دلم تنگه
حالم خوبه با تو من آرومم
دل من چی داره دل من بغضتو بشکن گریه کن با من
برو برو هر جا بگو که یار من دیوونه بود عشقت داره به قلب من بدجوری ضربه می زنه
برگرد(همراهی مهدی مقدم) ایست قلبی (همراهی مهدی مقدم)
پشت صحنه زندگی (همراهی محسن چاوشی، مهدی مقدم، فرزاد فرزین، مهدی مدرس)
پلی لیست بهترین آهنگهای امید جهان آهنگ جام جهانی بی تی اس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *