پلی لیست اهنگهای ایرانی

بهترین های مهدی یراحی

پلی لیست اهنگهای مهدی یراحی

بهترین های مهدی یراحی سایت باارزش

بهترین های مهدی یراحی

بیوگرافی مهدی یراحی

مهدی یراحی متولد 23 آبان 1360 در اهواز، خواننده است

دوره آموزش تئوری موسیقی را تحت نظر علی کسرائی که تنها معلم موسیقی اش بو گذراند، از مادرش بعنوان اولین حامی حضورش در موسیقی نام می برد و در ادامه راه از حمایت پدر نیز بهره مند می شود

علاقه اش به آهنگسازی زمانی شکل گرفت که بین سال های ۱۰ تا ۱۳ سالگی ضمن شرکت در مسابقات تلاوت قرآن، نا خودآگاه مجذوب موسیقی درونی آیه ها و آهنگ چینش کلمات بود طی کردن دوره آموزش با علی کسرائی سرآغازی می شود تا علاقه اش را به صورت جدی تری پیگیری کند

سازهای گیتار و پیانو را کاملا تجربی فراگرفته و در نوازنده گی آنها مسلط است

بهترین های مهدی یراحی

در سال 1379 وقتی تنها 19 ساله بود از اهواز به تهران آمد در این سال اولین آلبوم وی توسط وزارت ارشاد مجوز نگرفت و این اتفاق دو بار دیگر برای آلبوم های وی در سال 81 و 83 نیز اتفاق افتاد در نهایت شروع به آهنگسازی برای آلبوم خوانندگان کرد.

اولین آهنگ سازی را روی آلبوم حسین استری انجام داد.

یراحی با اجرای تیتراژ ماه عسل سال 88 به شهرت رسید و با بازخوانی ترانه علی مودک ساخته کاظم الساهر که یکی از ترانه‌ های قدیمی عراقی است؛ در خوزستان به محبوبیت فراوان دست یافت.

مهدی یراحی در سال های دور به رشته ی کارگردانی علاقه مند بوده هم چنین فیلم نامه نویسی را تا سطوح بالا پیگیری کرده است اما حالا فقط موسیقی را دنبال میکند.

مطالعه کردن، بخش اجتناب ناپذیر برنامه های مهدی یراحی را تشکیل می دهد و آثار دکتر علی شریعتی و پائولو کوئلیو از کتاب های محبوبش هستند.

آوای استاد محمدرضا شجریان، فرهاد مهراد، ابراهیم حامدی، داریوش اقبالی، معین، فریدون فروغی و مرحوم هایده را بسیار می پسندد، همچنین ام کلثوم و عبدالحلیم حافظ را که از بزرگترین خوانندگان موسیقی عرب هستند.

برنده تندیس بهترین آلبوم موسیقی پاپ برای آلبوم امپراطور ، بخش کارشناسی، از دومین جشنواره سالانهه موسیقی‌ ما در سال ۱۳۹۲، برنده تندیس بهترین قطعه موسیقی پاپ برای قطعه امپراطور، بخش کارشناسی، از دومین جشنواره سالانه موسیقی‌ما در سال ۱۳۹۲.

پلی لیست بهترینهای ارش آ پ دانلود آهنگ فرانسوی Fils de joie استرومای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *