پلی لیست اهنگهای ایرانی

پلی لیست بهترین آهنگ های اشوان

گلچین آهنگ های اشوان

پلی لیست بهترین آهنگ های اشوان

پلی لیست بهترین آهنگ های اشوان

بیوگرافی اشوان

اشکان خدابنده یا اشوان به انگلیسی Ashvan زاده 3 مهر سال 1369 در شهر تهران است. پدر اشوان دامغانی است و مادرش اهل طالقان. اشوان فقط یک برادر دارد که نامش آراد است. اشوان حس می کند که پدر و مادرش رفقای او هستند، همچنین او دایی اش که فریدون محرابی نام دارد و در رادیو فعالیت می کند به عنوان حامی یاد می کند و او یکی از حامیان او در عرصه هنر بوده است.

اشوان فعالیت موسیقی خود را با گیتار از سن 10 سالگی آغاز کرد و در 15 سالگی گیتار الکتریک را هم یاد گرفت. او سپس بصورت تجربی پیانو نواختن را آغاز کرد و بعدها توانست آهنگسازی کند و ترانه نیز بنویسد.

او بیشتر شعر و ملودی هایی عماه پسند با سلیقه خودش و سبک غربی ارائه می کند که باعث موفقیت او در این عرصه شده است.

آهنگ های او مانند بهت مریضم، شمع ها رو روشن کن، من ادم رویای تو نیستم و چرا گریه کردم باعث شدند که این خواننده پاپ نو ظهور بین جوانان بسیار معروف شود.

اولین آلبوم اشوان بهت مریضم نام دارد. او کنسرت های زیادی در شهر تهران و شهرستان های مختلف داشته که با استقبال زیادی مواجه شده است.

پلی لیست بهترین آهنگ های اشوان

دارم عاشق میشم

تولد

منو دریاب

دوباره تو

من آدم رویای تو نیستم

شمع ها رو روشن کن

چه خوبه حالم

حواست نیست

بعد من

وای قلبم

قرار

هنوزم میشه

تنها شدم

قلبم جونم

چرا گریه کردم

بهت مریضم

پلی لیست بهترین آهنگهای افشین آذری آهنگ کره ای ،آهنگ کیپاپ بهمراه متن و ترجمه آهنگ آلمانی بهمراه متن و ترجمه آهنگ آهنگ انگلیسی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ ترکی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ فرانسوی بامتن آهنگ و ترجمه آهنگ روسی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ اسپانیایی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ عربی بهمراه متن آهنگ و ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *