پلی لیست اهنگهای ایرانی

محدرضا گلزار پلی لیست بهترین آهنگها

گلچین آهنگهای محمدرضا گلزار

محدرضا گلزار پلی لیست بهترین آهنگها

محدرضا گلزار پلی لیست بهترین آهنگها

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار یکی از هنرپیشه های پر سر و صدای ایران است که در دهه‌ ی ۸۰، به عنوان سوپراستار سینمای کشور شناخته میشد و حالا بعد از مدتی کناره گیری از سینما و تلویزیون، دوباره به صفحه‌ ی نقره‌ ای برگشته است.

در زندگینامه محمدرضا گلزار اینگونه آمده است که : محمدرضا گلزار اول فروردین ۱۳۵۶ در تهران متولد شد و قبل از اینکه به طور حرفه‌ ای وارد دنیای بازیگری شود، نوازنده‌ ی گیتار گروه آریان و بازیکن والیبال بود.

محمدرضا گلزار به گفته‌ ی خود از 6 سالگی والیبال را دنبال کرده و از سال ۸۳ به مدت 3 سال، کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود. از دیگر فعالیت‌ های محمدرضا گلزار قبل از شروع دوران بازیگری اش می توان فعالیت در گروه موسیقی آریان را نام برد. او از سال ۷۷ کار خود را به عنوان گیتاریست در این گروه آغاز نمود و در دو ساز ارگ و پرکاشن نیز مهارت دارد. وی همچنین یک گروه موسیقی مستقل به نام REZZAR نیز راه انداخته که همچنان فعال است. گلزار اولین ترانه‌ ی رسمی خود را در سال ۹۲ روانه‌ ی بازار کرد.
اوایل دهه‌ ی ۸۰ و آغاز شهرت وی بود که او با توجه به علاقه‌ ی زیاد به مد و مدلینگ، در سال ۱۳۸۰ به عنوان یکی از اولین مدل‌ های تبلیغاتی ایران مشغول به کار شد. گلزار تا به امروز در کنار بازیگری به این حرفه نیز ادامه داده است.

محدرضا گلزار پلی لیست بهترین آهنگها

اما زندگی حرفه‌ ای محمدرضا گلزار در زمینه‌ ی بازیگری، از سال ۷۹ و با بازی در فیلم سام و نرگس ساخته‌ ی ایرج قادری شروع شد. گلزار اوایل دهه‌ ی ۸۰ با بازی در فیلم‌ هایی مثل بوتیک، گل یخ و آتش بس به شاخص‌ ترین چهره‌ ی سینمای ایران بدل گردید و تقریباً فروش هر فیلمی که محمدرضا گلزار در آن ایفای نقش کرده بود، تضمین شده بود. از این لحاظ وی جایگاهی را در سینمای ایران داشت که هم‌ اکنون رضا عطاران دارد، با این تفاوت که کمتر در فیلم‌ های کمدی ایفای نقش میکرد. او در سال ۸۶ فیلمنامه‌ ی فیلم شیش و بش را نوشت که به کارگردانی بهمن گودرزی در عید فطر ۹۰ اکران شد.

محمدرضا گلزار تا کنون جلوی دوربین کارگردانی‌ هایی چون حمید نعمت‌ الله، کیومرث پوراحمد، تهمینه میلانی و سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته است. او تا کنون فرصت‌ های زیادی برای بازی در فیلم‌ های کارگردانان بزرگ ایران را از دست داده است، محمدرضا گلزار تا آستانه‌ ی همکاری با ابراهیم حاتمی‌ کیا برای فیلم دعوت، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، بهرام بیضایی برای فیلم لبه‌ ی پرتگاه و مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه پیش رفت اما هیچکدام به نتیجه نرسید. محمدرضا گلزار حتی برای فیلم مهمان مامان مهرجویی به مرحله‌ ی تمرین برای نقش مورد نظرش هم رسید اما در نهایت پارسا پیروزفر جای او را گرفت.

محمدرضا گلزار علی‌ رغم تأثیر بالایی که در دوره‌ ای از سینمای کشور داشت، در جشنواره‌ های سینمایی ایران موفقیت چندانی نداشته است. او در جشن دنیای تصویر سال ۸۴، نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم بوتیک شد. او در جشنواره فیلم‌ های ایرانی در تورنتو در سال ۸۹، به عنوان تک‌ ستاره‌ ی سینمای ایران شناخته شد و سال بعد در همین جشنواره از او برای فیلم شیش و بش تقدیر به عمل آمد. محمدرضا گلزار در دوران فعالیت حرفه‌‌ ای خود القابی مانند “خوش‌ پوش‌ ترین بازیگر سینمای ایران” و “مرد شایسته‌ ی ایران” را نیز دریافت نموده است.

پلی لیست بهترین آهنگهای محمد لطفی دانلود آهنگ فرانسوی با متن و ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *