پلی لیست اهنگهای ایرانی

لیست بهترین اهنگهای ندیم پخش انلاین

پلی لیست اهنگهای برگزیده ندیم

بهترین اهنگهای ندیم سایت بارزش

لیست بهترین اهنگهای ندیم پخش انلاین

بیوگرافی ندیم

ندیم خواننده پاپ ایرانی که متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در قرچک تهران میباشد.

او از بچگی عاشق صدای معین بوده و رنگ مورد علاقه اش آبی کمرنگ و غذای مورد علاقه وی سبزی پلو با ماهی هست.

قطعات با مرتضی پاشایی ، ما بعد از «نگو» چند قطعه نظیر «چجوری؟»، «ثانیه ها»، «گذشته ها» و «به عشق دیدنت» و… را منتشر کردیم. از مدتها قبل دوست داشتم «چشم چشم» را بخوانم. همیشه دوست داشتم که چنین کاری منتشر کنم.

دوستی با مرتضی پاشایی، من و مرتضی دوست قدیمی هستیم و ارتباط ما به قبل از قطعه «یکی هست» باز می گردد. بخشش مرتضی پاشایی به ندیم عمرانی:

این نکته ای که اشاره کردی بسیار جالب بود. یک سال من و مرتضی از هم دور بودیم و فرصت دیدار همدیگر را نداشتیم. پس از یک سال همدیگر را ملاقات کردیم و گفت که یک کار برای من ساخته است. قطعه نگو را ساخته بود و من گوش کردم به او گفتم که به تازگی قطعه «یکی هست» منتشر شده است. اگر این را هم خودت منتشر کنی اتفاقات خوبی رخ می دهد. شاید اگر آن زمان خود مرتضی قطعه «نگو» را ارائه می کرد به اندازه دو «جاده یکطرفه» جواب می گرفت. گفت که دوست دارم این کار را تو بخوانی چون به تو قول داده بودم که یک موزیک خوب باید بخوانی. من ترس داشتم و هر لحظه حس می کردم که نکند پشیمان شود. حتی دو نفر از خواننده ها به مرتضی گفتند که این کار را ما بخوانیم. مرتضی هم گفت چون قول این اثر را به ندیم داده بودم پس برای ندیم است. در بحث مالی هم او از من پولی دریافت نکرد.

عدم حمایت از ندیم عمرانی:

زمانی که قصد پخش کار را داشتیم همه سایتها لج کردند و هیچ سایتی کار من را منتشر نکرد. این قطعه تصویری هم شده بود و هیچ شبکه ای هم حمایت نکرد. این کار ۱۷۰۰۰ دانلود و پس از چهار روز در منطقه آریا شهر قطعه «نگو» را شنیدم. نمی دانم. اصلا انگار که خدا این کار را به مردم داد و گفت که گوش کنید. همه چیز این کار هماهنگ بود و کسی که باعث شد من وارد بحث انتشار آلبوم و مجوز بشوم مرتضی پاشایی بود.

توقع از ندیم عمرانی:

بله. پس از «نگو» مهم بود که چه قطعه ای را منتشر خواهم کرد و دست و پای من می لرزید. مرتضی پاشایی در اصل با من دشمنی کرد که آن کار خوب را به من واگذار کرد! پس از آن قطعه «به عشق دیدنت» از ساخته های «علیرضا طلیسچی» را منتشر کردم. سپس با مرتضی «گذشته ها» و «ثانیه ها» را ارائه کردیم و نمی گویم که از «نگو» خیلی بهتر بودند ولی خدا را شکر زیر سوال نرفتیم. پیش از انتشار قطعه گذشته ها، مرتضی این کار و قطعه «به خدا» را که خودش خواند را به من ارائه کرد و حق انتخاب داشتم. گفت که هرکدام را اگر انتخاب کنی من قطعه دیگر را در آلبوم خودم قرار می دهم. گذشته ها را انتخاب کردم و خدا را شکر که هر دو قطعه خوب شنیده شد.

لیست بهترین اهنگهای ندیم پخش انلاین

سخت تر شدن کار ندیم عمرانی:

زمانی که «چشم چشم» را خواندم از تقریبا هشت خواننده بزرگ لس آنجلسی، تبریک شنیدم. سپس بازخورد مردم را می دیدم و واقعا هم در مورد مرتضی نخوانده بودم و برای تمامی بیمارانی خواندم که به این بیماری دچار بودند. مردم در هر پیام فقط برای من دعا می کردند و می گفتند که از بین این همه خواننده چرا هیچ وقت برای بیماران این کار را انجام نداده بودند؟

بزرگترین ترس ندیم عمرانی:

می خواهم زمانی که آلبوم را منتشر کردم طرفدارانم بگویند که دست ندیم درد نکند و آنچه که توقع داشتیم را منتشر کرد. ترس من اینگونه شده است که دچار استرس قلبی شده ام.

رگ خواب مخاطبین ندیم عمرانی:

من نمی دانم زیرا همه نوع مخاطب دارم. وقتی که مثلا به اجرای ارگانی می روم ناگهان یک خانم مسن به دلیل قطعه مادر به من ابراز علاقه می کند. همچنین وقتی هم که به عنوان مثال قطعه نگو را می خوانم، مخاطبان جوان به وجد می آیند. نمی توانم بگویم که مخاطب من چه چیزی می خواهد ولی آنها همان ندیم احساسی که در «نگو» دوست داشتند را می خواهند.

پلی لیست اهنگهای علی لهراسبی دانلود بهترین اپراهای خارجی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *