پلی لیست اهنگهای ایرانی

پلی لیست بهترینهای فریدون آسرایی

پلی لیست بهترینهای فریدون آسرایی

 

پلی لیست بهترینهای فریدون آسرایی

بیوگرافی کوتاه فریدون آسرایی

فریدون آسرایی از خوانندگان پاپ ایرانی در 17 مرداد 1335 در منطقه آسارا در 40 کیلومتری کرج در جاده چالوس به دنیا آمد.او بچه یکی مانده به آخر است.

فریدون آسرایی دیپلمش را در ایران گرفت و در لشکر 64 ارومیه خدمت کرد و چون زن برادرش فیلیپینی بود.به کمک ایشان در شهر مانیل آن کشور 8 سال درس خواند که حاصلش مهندسی کشاورزی بود که 3 سال آن را برای فوق لیسانس خواند که منصرف شد و به تهران آمد . فریدون آسرایی بعد از تحصیلات مقدماتی، در ژوئیه 1987 به شهر ونکوور کانادا مهاجرت کرد و 14 سال در آنجا زندگی کرد .

فریدون آسرایی در کانادا بصورت جدی وارد کار بیزینس شد، از رستوران داری تا 3 فروشگاه DVD و CD پخش موسیقی بخش از فعالیت های اقتصادی وی در کانادا بود

علاقه به خوانندگی ارثی است در خانواده من عمویم صدای خیلی خوبی داشت پدر و برادر بزرگم سال های سال در مراسم های مختلف خانوادگی آواز می خوانند .

پلی لیست بهترینهای فریدون آسرایی

فریدون آسرایی فعالیت های هنری خود را در ایران پس از بازگشت از کانادا با آلبومی به نام “غریبه” آغاز کرد، که این آلبوم فریدون آسرایی، رکورد فروش در ایران را شکست. گل هیاهو آخرین کار آلبوم بود.

من بیشتر به فیلیپین می روم .فیلیپین را با اینکه هوایش مرطوب و گرم است بیشتر از جاهای دیگر دوست دارم، جاهای بهتر دیگری هم برای سفر رفتن وجود دارد، اما من فیلیپین را ترجیح می دهم چون سال ها در آن زندگی کردم .فیلیپین تقریبا مثل کشورم می ماند و با محیط آن آشنایی دارم.

پلی لیست بهترین آهنگهای گروه سون آهنگ اسپانیایی آهنگ Boom Boom از Tiesto

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *