پلی لیست اهنگهای ایرانی

آرمین زارعی پلی لیست بهترین آهنگ ها

گلچین آهنگ های ارمین زارعی

 

آرمین زارعی پلی لیست بهترین آهنگ ها

آرمین زارعی پلی لیست بهترین آهنگ ها

بیوگرافی آرمین زارعی

آرمین زارعی متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران، خواننده است.

دانشجوی اخراجی رشته مهندسی کامپیوتر می باشد که فعالیت خود را با موسیقی رپ شروع کرد و حالا بیشتر با نام آرمین 2afm شناخته می شود.

بصورت جدی موسیقی را از سال ۱۳۸۲ وقتی ۱۷ ساله بود با ۴ نفر از دوستاش بصورت خانگی شروع کرد تا اینکه فعالیت خود را در استودیو پی گرفت.

در استودیو با رضایا آشنا شد تا اینکه به پیشنهاد او آهنگ رپ مشترکی بنام نارگل را خوانده و منتشر کردند که خیلی زود نامشان سر زبان ها افتاد.

با حسین تهی از دوران دبیرستان تا دانشگاه آزاد واحد دماوند هم کلاس بودند تا اینکه بعد از اطلاع دانشگاه از رپر بودنشان آنها را محترمانه از دانشگاه اخراج کردند.

ماجرای نام 2afm

در واقع نام 2AFM مخفف چهار اسم از دوستان دبیرستانی من بود که سال ها با هم کار کردdم و حتی با اینکه بعدا از هم جدا شدیم اما این نام را نگه داشتم.

تا سال ۸۸ فعالیت خود را بصورت زیرزمینی ادامه می داد تا اینکه بعد از اتفاقات سیاسی تصمیم گرفت فعالیت اش را کم کند تا مبادا دستگیر نشود.

اما با صحبت های امیر تتلو دوباره به عرصه بازگشت و با شرکت موسیقی آن ور آبی بنام آونگ وارد همکاری شد و آهنگ هایش را با لوگوی آنها منتشر کرد.

آرمین در چند سال اخیر فعالیت موسیقی زیرزمینی خود را قطع کرد و حتی برای کسب مجوز نیز آثارش را از سال ۹۲ به ارشاد میفرستاد اما موفق نشد که نشد.

در نهایت با شرکت ترانه شرقی وارد همکاری شد تا اینکه اسفند ۱۳۹۸ مجوز او برای فعالیت با نام اصلی اش آرمین زارعی توسط ارشاد صادر شد البته مجوز او برای آهنگ های تلفیقی است نه پاپ.

در چند سال اخیر آرمین بصورت جدی بعنوان مدل با صنعت های مختلفی چون پوشاک، عطر فروشی و نوشیدنی های مختلف همکاری داشت.

شغل دوم

در کنار مدلینگ و موسیقی، سالهاست در پوشاک سرمایه گذاری کرده و یک فروشگاه در مجتمع تجاری نارون دارد، با این حال از نظر خانوادگی هم وضع مالی خوبی دارد.

پیشنهاد بازیگری

چند بار به من پیشنهاد بازی در فیلم شد که اتفاقا نقش اول هم بود اما هرچه فکر کردم دیدم نقش هایی که برایم در نظر گرفته بودند در پوزیشن من نبود.

کاراکترا شبیه خودم نبود و نمی توانستم آن نقش را بازی کنم مرتضی بمب روحیه بود.

مرتضی پاشایی پسری با اخلاق های کاملا متفاوت بود، بمب انرژی مثبت بود و همیشه به من روحیه می داد از من خیلی تعریف می کرد و خیلی به من میدان می داد.

این را تا به حال جایی نگفته ام اما دوتا از مطرح ترین آهنگ هایم به نام چیزی شده و مبارک باشه را در استودیوی مرتضی خواندم.

فوتبالی نیستم با اینکه امیرحسین فشنگچی از دوستان نزدیک است اما اهل فوتبال نیستم، نه پرسپولیسی ام و نه استقلال اما دربی و بازی رئال و بارسا را می بینم.

ارون افشار پلی لیست بهترین آهنگ ها آهنگ کره ای ،آهنگ کیپاپ بهمراه متن و ترجمه آهنگ آلمانی بهمراه متن و ترجمه آهنگ آهنگ انگلیسی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ ترکی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ فرانسوی بامتن آهنگ و ترجمه آهنگ روسی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ اسپانیایی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ عربی بهمراه متن آهنگ و ترجمه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *