پلی لیست اهنگهای ایرانی

محسن چاوشی پلی لیست بهترین آهنگها

گلچین بهترین آهنگ های محسن چاوشی

محسن چاوشی پلی لیست بهترین آهنگها

محسن چاوشی پلی لیست بهترین آهنگها

بیوگرافی محسن چاوشی

محسن چاوشی زادهٔ خرمشهر است و اصالتی کُردتبار دارد. خانواده وی با توجه به شرایط کاری که پدرش به عنوان کارمند شرکت نفت داشت به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر (مهراد، فرهاد و هوشنگ) است.  بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد (ساکن شهرک عربهای مشهد) و نهایتاً تهران مهاجرت کردند. او در سال ۱۳۸۸، با اسپاکو یوسفی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ صاحب فرزندی پسر به نام زانکو شد.

محسن چاوشی پس از دریافت فوق دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی، فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینهٔ موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد. از وی تاکنون بیش از ۲۰۰ قطعه موسیقی شنیده شده‌است، که شامل ۱۱ آلبوم و نیز چندین تک‌آهنگ است.

محسن چاوشی پلی لیست بهترین آهنگها

وی خواننده و آهنگساز ترانه‌های فیلم سینمایی سنتوری ساختهٔ داریوش مهرجویی بود. چاوشی همچنین یک قطعه برای تیتراژ پایانی فیلم سینمایی لامپ ۱۰۰ به کارگردانی سعید آقاخانی خواند.

محسن چاوشی خواننده ترانه‌های سریال شبکه خانگی شهرزاد ساختهٔ حسن فتحی می‌باشد که نقش با سزایی در محبوبیت تک‌آهنگ کجایی او داشت.

محسن چاوشی دربارهٔ نحوهٔ ضبط صدایش برای آهنگ‌های فیلم سنتوری می‌گوید: «چاره‌ای جز این نداشتم که در خانه و در یکی از اتاق‌هایمان کار ضبط را انجام بدهم. به کمک مادرم یک پتو را با میخ به جلوی پنجره زدیم و دیوارها را هم با پتو پوشانیدم تا صدا نپیچد. مادرم از اتاق بیرون رفت و با یک پتو از بیرون، در اتاق را پوشاند. خودم هم از این طرف در، یک پتو آویزان کردم تا بتوانم در نهایت فضایی را در اختیار داشته باشم که در آن بشود وکال گرفت. بعد از همه این ماجراها، پتو را کشیدم روی سرم و در همان شرایط خواندم و همه وکال را ضبط کردم. از زیر پتو که بیرون آمدم، «علی سنتوری» به دنیا آمده بود. همان نسخه هم نهایی شد و پخش شد»

محمد معتمدی پلی لیست بهترین آهنگها آهنگ فرانسوی عاشقانه Reviens mon amour از Marc lavoine

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *