پلی لیست اهنگهای ایرانی

احسان خواجه امیری پلی لیست بهترین آهنگها

احسان خواجه امیری پلی لیست بهترین آهنگها

احسان خواجه امیری پلی لیست بهترین آهنگها

بیوگرافی احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری خواننده و آهنگساز ایرانی، متولد 7 آبان ماه سال 1363 در تهران است.

پدر احسان خواجه امیری، استاد ایرج خواجه امیری از خوانندگان قدیمی و نام آشنای دنیای موسیقی است. او یک خواهر به نام الیکا دارد.

احسان خواجه امیری  فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.

احسان خواجه امیری از 5 سالگی آموختن موسیقی را شروع کرد. در همان سنین به کلاس‌ های سنتور و ویولن رفت و پیانو را از خواهرش الیکا خواجه امیری یادگرفت. این خوننده جوان در سن 12 سالگی برای برنامه کودک آهنگ سازی می کرد.

شاید باورش سخت باشد؛ ولی احسان خواجه امیری بسیار زودتر از سایر خوانندگان در ایران پا به دنیای حرفه ای موسیقی گذاشت. او در 17 سالگی اولین آلبوم خود به نام «من و بابا» را منتشر کرد. کمتر از دو سال بعد در حالی که هنوز بیست سال هم نداشت، تیتراژ سریال غریبانه (هر چی آرزوی خوبه ) را اجرا کرد و با این اثر به خوبی شناخته شد.

از دیگر تیتراژهای موفق این خواننده می توان به تیتراژ سریال میوه ممنوعه، در مسیر زاینده رود، برای آخرین بار، نابرده رنج، ماه عسل و … اشاره کرد.

احسان خواجه امیری پلی لیست بهترین آهنگها

این خواننده ترانه رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل را خواند و در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار تیتراژ پایانی برنامه پرمخاطب ماه عسل را به نام قطعه «بغض» اجرا کرد. این قطعه در نظرسنجی تلویزیون به عنوان بهترین قطعه سال انتخاب شد.

در سال ۱۳۹۵ احسان خواجه‌امیری هشتمین و آخرین آلبوم استودیویی خود را به نام «۳۰ سالگی» روانه بازار کرد. او این آلبوم را به همسر و فرزندش تقدیم کرده‌ است.

همسر احسان خواجه امیری، «لیلا ربانی» است. او در خصوص آشنایی و ازدواجشان می گوید: شایعه راجع به ازدواج ما واقعا زیاد بود. ما خیلی اتفاقی در سال 83 با هم آشنا شدیم و بعد از 5 سال آشنایی، ازدواج کردیم. خب ازدواج برای ما ترسناک بود. چون هر دوی ما ‌سن و سال کمی داشتیم. روز عقد هر دو بهت‌زده بودیم و باورمان نمی‌شد.

لیلا ربانی متولد تیرماه است. خواجه امیری درباره او می‌گوید: خیلی کم پیش می‌‌آید تیرماهی‌ها بخواهند با کسی دعوا کنند. یکی دیگر از خصوصیات آنها جمع‌‌آوری وسایل قدیمی‌ است. لیلا وسایلی را از دوران کودکی‌ اش نگه داشته که پدر و مادرش هم باورشان نمی‌ شود، هنوز آن وسایل را دارد.

خواجه امیری جوایز و افتخارات بسیاری در کارنامه هنری خود دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

برنده تندیس بهترین آلبوم موسیقی پاپ برای آلبوم «عاشقانه‌ها»  از اولین جشنواره سالانه موسیقی‌ما در سال 1392

برنده تندیس بهترین قطعه پاپ خارج از آلبوم موسیقی برای قطعه تاوان بخش کارشناسی، از دومین جشنواره سالانه موسیقی‌ما در سال 1392

برنده جایزه بهترین تیتراژ تاریخ صدا و سیما از نظر مردم (تیتراژ سریال نابرده رنج) 1392

برنده جایزه مردمی بهترین ترانه تیتراژ سال (تیتراژ آوای باران) 1393

برنده تندیس بهترین آلبوم موسیقی پاپ (برای آلبوم پاییز، تنهایی)، بخش مردمی، از سومین جشنواره سالانه موسیقی‌ما در سال 1393

برنده جایزه مردمی بهترین ترانه تیتراژ سال (تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل) – سه ستاره- 1395

گفتنی است؛ احسان خواجه امیری در قسمت پایانی برنامه دورهمی مهران مدیری حضور یافت.

پلی لیست بهترین آهنگ های احمد سعیدی آهنگ کره ای ،آهنگ کیپاپ بهمراه متن و ترجمه آهنگ آلمانی بهمراه متن و ترجمه آهنگ آهنگ انگلیسی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ ترکی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ فرانسوی بامتن آهنگ و ترجمه آهنگ روسی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ اسپانیایی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ عربی بهمراه متن آهنگ و ترجمه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *