پلی لیست اهنگهای ایرانی

محمد معتمدی پلی لیست بهترین آهنگها

گلچین آثار و آهنگهای محمد معتمدی

 

محمد معتمدی پلی لیست بهترین آهنگها

محمد معتمدی پلی لیست بهترین آهنگها

بیوگرافی محمد معتمدی

سید محمد معتمدی متولد 2 مهر 1357 در قمصر کاشان ، خواننده ایرانی است.بیوگرافی محمد معتمدی خواننده و همسرش + زندگینامه

بیوگرافی محمد معتمدی خواننده و همسرش + زندگینامه
فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده صدا و سیما است ، معتمدی در مکتب آواز اصفهان فعالیت دارد و موسس گروه ادیب است و از افتخارات وی می توان به جایزه فرانس موزیک اشاره کرد.

من در خانواده متوسط و سنتی در شهر کاشان به دنیا آمدم که خیلی گرایش به موسیقی نداشت. فرزند سوم خانواده و هیچ یک از افراد خانواده ام به سمت هنر و موسیقی نرفتند.

در زمان تحصیل دانش آموز خیلی شیطان و بازیگوش بودم و همیشه در گروه های سرود حضور داشتم و سرود هایی که خوانده ام در آرشیو صدا و سیما موجود است.

محمد معتمدی پلی لیست بهترین آهنگها

فراگیری آواز و همچنین ساز نی را به صورت خودآموز از همان سنین نوجوانی آغاز نمود. از سال 1376 شروع به فراگیری شیوه آواز سید حسین طاهر زاده نزد هنرمند ارجمند حمیدرضا نوربخش نمود.

در کارنامه او ، همکاری با گروه های خورشید به سرپرستی مجید درخشانی ، همنوازان شیدا به سرپرستی مرحوم محمدرضا لطفی ، هم آوایان به سرپرستی حسین علیزاده و گروه ادیب که خود آن را پایه گذاری کرده است ، در مقام خواننده به چشم می خورد.

او همچنین با ارکستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی به روی صحنه رفته است. ایفای نقش در اپراهای عروسکی مولوی ، حافظ ، عاشورا و سعدی از جمله مهم ترین آثار محمد معتمدی است.

محمد اصفهانی پلی لیست بهترین آهنگها 2 آهنگ فرانسوی et si tu n’existais pas از Joe Dassin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *