rauf faikآهنگ خارجیآهنگ روسیموسیقی

دانلود آهنگ время летит رئوف و فایک همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ время летит رئوف و فایک همراه با متن آهنگ ، در ادامه مطلب دانلود آهنگ روسی زمان میگذرد رئوف و فایک را همراه با متن آهنگ دنبال کنید. آهنگ های روسی طی سالهای گذشته طرفداران زیادی در بین دوستداران موسیقی پیدا کرده است. رئوف فایک به خاطر ریتم آرام و آهنگ های خوب جز خواننده های محبوب بوده است.

پلی لیست آهنگ های رئوف فایک

دانلود آهنگ время летит رئوف و فایک همراه با متن آهنگ

متن آهنگ время летит رئوف و فایک

Время летит, летит без оглядки

А я вижу много, много, много, много, много людей

Затем обязательно, точно, надеюсь придет человек

И мой первый друг, и мой первый враг, прости

 

Люди идут, идет без оглядки

Им наплевать, пополам, не волнуют чувства людей

Затем обязательно, точно, надеюсь придет человек

И мой первый друг, и мой первый враг, прости

 آهنگ روسی زمان میگذرد رئوف و فایک

Время летит без оглядки

Все подходят, и все спрашивают: все в порядке?

Все же нормально, нормально, нормально

Иногда, даже идеально

Отпустить я тебя не могу, и услышишь: «I love you»

 

بیوگرافی رئوف و فایک

Rauf & Faik یک گروه دونفره پاپ روسی است که توسط برادران دوقلو رئوف و فایک تشکیل شده است. برادران از نظر قومی آذربایجانی هستند. آهنگ های منتشر شده رئوف وفایک انگلیسی و روسی است ، اگرچه آنها به زبان آذربایجانی نیز صحبت می کنند.

به گفته این برادران ، آنها همیشه شیفته موسیقی بوده اند، زیرا آنها استعداد موسیقی را از پدربزرگ مادری خود، که او را به عنوان خواننده اپرا و کارگردان در یک خانه اپرا در باکو می شناختند، به ارث برده اند.همسایه آنها در حالی که آنها فقط 4 سال داشتند دید که این دوبرادر چقدر با استعداد هستند و پیشنهاد داد که آنها را به یک کالج موسیقی ثبت نام کنند، جایی که آنها تا 8 سالگی پیانو می نواختند، و در آنجا به آواز روی آوردند. آنها بعداً با خانه خلاقیت کودکان (Доме детского творчества) و استودیوی موسیقی Above the Rainbow (Выше радуги) کار آواز خوانی خود را پیشبردند. براساس Music First (Музыки первого) دامنه آوازی آنها 4 1/2 اکتاو است.

این دو برادر بعد از اهنگ детство که بیشتر بنام آهنگ روسی آی آی آی شناخته میشود وارد فاز جدیدی از فعالیت حرفه ای خود در دنیای موسیقی شدند و از سراسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کردند. موفقیت این گروه فقط به این آهنگ محدود نمی شود و در ادامه ی فعالیت شان با انتشار اهنگ вечера و آهنگ я люблю тебя ثابت کردند هنوز حرف های زیادی برای گفتن در مارکت موسیقی دارند. طرفداران رئوف فایک با سبک احساسی و غمگین آنها به خوبی آشنا هستند. البته ناگفته نماند که هر از گاهی شاهد ریتم های شاد بین سبک آهنگ Rauf Faik نیز هستیم.

 

‫2 دیدگاه ها

  1. کاش آهنگای جدیدی که میزارید با ترجمه باشه
    به هر حال ممنون ازین سایت خوبتون(:
    امیدوارم همینطور که قبلا بوده و الان هست در آینده هم آهنگای آمریکایی و انگلیسی نسبت به بقیه بیشتر توی این سایت دیده بشه!😁
    و البته جدا از آهنگ های خارجی.. ممکنه آهنگ های جدید و زیبا و حتی معروف رپ فارسی بزارین؟
    و مثل همیشه.. سایتتون واقعا با ارزشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *