پلی لیست اهنگهای ایرانی

مهدی یغمایی پلی لیست بهترین اهنگها

معروفترین اهنگهای مهدی یغمایی

 

مهدی یغمایی پلی لیست بهترین اهنگها

مهدی یغمایی پلی لیست بهترین اهنگها

بیوگرافی مهدی یغمایی

مهدی یغمایی21 مرداد ماه سال 1355 در شاهرود متولد شد. پدرش خیاط ماهری در شهرستان بود وی درهمان سالهای نوجوانی استعداد خواندن را درخود کشف کرد و پرورش داد تااینکه ازسال 1372 نواختن پیانو و خواندن آواز سنتی را شروع کرد.

مهدی یغمایی بعداز سالها تلاش دربدست آوردن تجربه درخواندن آواز سنتی به آرامی تصمیم خود را درتغییر سبک خوانندگی عملی کرد

تااینکه درسال 1380 باتوجه به داشته مهارت کامل درخواندن آواز سنتی با سبکی نو و جدااز موسیقی سنتی پا به عرصه موسیقی ایران به صورت حرفه ای نهاد.

نا گفته نماند که وی درسال 1374 دررشته مورد علاقه اش شروع به تحصیل در دانشگاه نمود ودرسال 1379 تحصیلات دانشگاهی خود را دررشته شیمی به پایان رساند.

مهدی یغمایی ابتدا همکاری خود را با گروه ژوان آغاز نمود و در همین راستا آلبومی شامل 12 قطعه موسیقی که از جمله معروفترین آنها میتوان به دختر بهار ؛ سایه ؛ دلم تنگه ؛ ستاره جون و .. اشاره نمود را منتشر کردند.

مهدی یغمایی همچنین تیتراژِ سریالِ ستاره های سربی، ساخته ی محمدرضا آهنج و با تهیه کنندگی خانم اعظم تندرو را با همکاری علی لهراسبی، ترانه ی خانمِ مهدیه عرب، تنظیمِ پوریا حیدری و ملودی علیرضا قرایی منش، را در خاطره ها ثبت کرد.

مهدی یغمایی پلی لیست بهترین اهنگها

در فیلمِ دوباره عاشقی به کارگردانی بهمن گودرزی، در حوزه ی نمایشِ خانگی، چهار قطعه ی حلالت می کنم

ریشه نکن، حلالم کن و دوباره عاشقی

زینت بخشِ این فیلم بود. ابتدای این فیلم به صورت فی البداهه توسط مهدی یغمایی خوانده شده و چهار قطعه ترانه از بابک صحرایی، ملودی و تنظیم از پوریا حیدری که موسیقیِ متن را نیز کار کرده بود، در این فیلم به کار برده شدند.

آلبوم  سلام آقا  کاری گروهی و مناسبتی به مناسبت محرم الحرام سال 1388 که با صدای مهدی یغمایی ؛ و چندتن دیگر از خوانندگان کشور منتشر شد.

در این آلبوم ؛ خوانندگی 4 قطعه به نام های گل پرپر ؛ ماه قبیله ؛ شام غریبان ؛ باحسین به عهده مهدی یغمایی بود که آهنگسازی گل پرپر و شام غریبان نیز بر عهده وی بود.

همکاری به عنوان خواننده در فیلم دوباره عاشقی ( دوباره عاشقی – حلالت میکنم – حلالم کن)

بر عهده گرفتن تیتراژ آغازین برنامه ماه عسل 90 ( حس میکنم تورو ) در رمضان سال 1390 ( شبکه سه )

خوانندگی یغمایی در آلبوم مناسبتی دلصدا در کنار چند تن از خوانندگان دیگر و ارائه قطعه خاطره که آهنگسازی این قطعه نیز بر عهده وی بود.

بهترین های مهدی یراحی ترجمه اهنگ فرانسوی معروف la vie en rose از yves montand

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *