پلی لیست اهنگهای ایرانی

امو بند پلی لیست بهترین آهنگ ها

گلچین آهنگ های اموبند

 

امو بند پلی لیست بهترین آهنگ ها

امو بند پلی لیست بهترین آهنگ ها

بیوگرافی امو بند

تیم موسیقی امو بند ( Emo Band) یک گروه از ۳ اعضای فعال و موفق در سبک پاپ شکل گرفته است که این ۳ خواننده به نام های افشین کامیار، سعید قنبرپور و میثم کمالی می باشد. این گروه با منتشر نمودن آلبوم به نام آرام کنسرت های بسیاری را هم دارد.

این گروه یکی از جوان ترین گروه های موسیقی پاپ به سرپرستی و خوانندگی افشین طالبی می باشد که اولین آلبوم رسمی اش را در ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۹۶ روانه بازار کرد. اولین آلبوم این گروه به نام آرام که پس از منتشر کردن چند قطعه در شبکه های مجازی با سبک پاپ و حال و هوایی عاشقانه به همراه دارد. این تیم موسیقی که تعداد بسیاری از طرفدارانش نوجوانان و جوانان تشکیل داده است. خوب است بدانید که آلبوم آرام دارای نه قطعه است.

۳۰ شهریور ماه سال ۹۶ اولین کنسرت این گروه موسیقی به سرپرستی “آترین بی نیاز” در هتل نارنجستان شهر نور برگزار کردند. فرهنگسرای نیاوران تهارن میزبان اولین کنسرت امو بند در تهران بود (۲۴ آذر سال ۹۶).

افشین کامیار خواننده گروه موسیقی امو بند متولد ۱۷ تیر ماه سال ۱۳۷۱ که هم اکنون ۲۷ سال سن دارد در تهران چشم به جهان گشوده است و اصالتا خانواده وی آذربایجان شرقی می باشد. وی از دوران کودکی علاقه بسیاری به خواندن و نوازندگی پیانو داشت و اطرافیان و آشنایان او مخالف این هنر بودند. افشین کامیار خواننده خوش صدا در سال ۸۷ در سن ۱۶ سالگی در دوران تحصیلات دبیرستان با آقای رضا پناهی یکی از تنظیم کننده و آهنگساز خوب ایرانی آشنا شد. آقای پناهی در آن زمان نوازنده ویلن بود  و یک استودیو خانگی در نزدیک محل سکونت آقای کامیار داشت. آشنایی افشین با پناهی سبب شد که دوباره وی به فکر موسیقی و علایقش بی افتد.

وی بعد از آشنایی کامل با پناهی شروع به آموزش و یادگیری ساز پیانو کرد و چند آهنگ به صورت تکی در استودیو ضبط کرد ولی هیچ کدام را پخش نکرد. ایشان بیان کرده که تنها چیزی که زیاد به من آرامش و آرامم می کرد بودن توی فضای استودیو و تمرین خوانندگی بود. افشین بعد از یکسال فعالیت با میثم کمالی آشنا شد که او برای ضبط یک پروژه به استودیو رفته بود و در آنجا با یکدیگر آشنا شدند که این آشناییت بعد از مدتی تبدیل به یک دوستی نزدیک بین آنها صورت گرفت. لازم به ذکر است که آشناییت کامیار با سعید نیز همانند آشنا شدن با میثم کمالی است.

سعید قنبرپور خواننده گروه موسیقی امو بند متولد ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۷۱ که هم اکنون ۲۷ سال سن دارد و در آذربایجان شرقی چشم به جهان گشوده است و اکنون وی ساکن تهران می باشد. وی از دوران کودکی و نوجوانی علاقه شدیدی به خوانندگی داشت و در دوران تحصیلات راهنمایی برای مشارکت در سرود های مدرسه مورد استقبال معلمین و دوستانش قرار می گرفت. قنبرپور در سال ۱۳۸۶ در سن ۱۵ سالگی پدر خود را بر اثر تصادف وحشتناک از دست داد و بعد از آن در کنار تحصیلاتش به صورت نیمه وقت مشغول کار بود.

شرایط مالی سعید در آن زمان اجازه نمیداد که به آموزش و تمرین به ساز گیتار بپردازد. تا اینکه وی در سن ۱۷ سالگی به هر روشی که شده بود برای خود نیز یک گیتار خریداری کرده و سپس به کلاس های آموزشی رفت. او بعد از چند ماه که کامل گیتار زدن را یاد گرفته بود، با گیتار تمرین خوانندگی می کرد و در خلوت خودش آهنگ می خواند.

میثم کمالی خواننده خوش صدا گروه موسیقی امو بند متولد ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۲ که هم اکنون وی ۲۶ سال سن دارد در خراسان رضوی چشم به جهان گشوده است و حال در شهر تهران ساکن می باشد. میثم از زمان کودکی علاقه مند به خوانندگی داشت و همیشه در گروه های سرود مدرسه حضور داشت و به عنوان تکخوان گروه برگزیده می شد. تا اینکه بعد از چند سال علاقه او نسبت به زمان قبل بیشتر شده و تصمیم داشت یک آهنگ برای خودش بخواند. برای ضبط صدا و تنظیم این کار رضا پناهی را به او پیشنهاد کردن و به استودیو ایشان رفت.

دلیل نام گذاری این اسم، آنها با در کنار گذاشتن اول حرف اسمشان امو بند را انتخاب کردند.

امو بند پلی لیست بهترین آهنگ ها

حال دل من، عادت، آروم، عزیزم، بارون، بیدارم، دوباره، دنیامو، دوست دارم، جاده ی خیس، کجای زندگیت بودم، منو، نفس نفس، پاییز، سرد شدی، شک، تنهایی، تو رو میخام، بیا برگرد، تا اومدی، سخت بود، نموند و رفت، هرجا که باشی، احساس عجیب، شبت بخیر، نمیری از ذهنم بیرون، انقدر خوبی، حال دل من، عادت

امید عامری پلی لیست آهنگها آهنگ کره ای ،آهنگ کیپاپ بهمراه متن و ترجمه آهنگ آلمانی بهمراه متن و ترجمه آهنگ آهنگ انگلیسی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ ترکی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ فرانسوی بامتن آهنگ و ترجمه آهنگ روسی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ اسپانیایی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ عربی بهمراه متن آهنگ و ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *