پلی لیست اهنگهای ایرانی

آصف آریا پلی لیست بهترین آهنگها

 

آصف آریا پلی لیست بهترین آهنگها

آصف آریا پلی لیست بهترین آهنگها

بیوگرافی آصف آریا

شروع فعالیت این خواننده در سال ۱۳۹۶ رخ داد. در این زمان، آقای آصف آریا در این دوره، توانست دو تا از بهترین و معروف‌ترین آهنگ‌های خود را منتشر کند. این دو آهنگ شامل آهنگ “پایتم من” و نیز “نرو عزیزم” است که توانست مخاطبان بسیاری را به سمت این هنرمند عزیز کشورمان بکشاند.

یکی دیگر از بهترین آهنگ‌هایی که می‌تواند کارنامه فعالیت حرفه‌ای او را درخشان‌تر از قبل کند، آهنگ “حال دلم” است که در ادامه به معرفی بیشتر آن می‌پردازیم.

از دیگر مواردی که بایستی به آن اشاره نمود، همکاری آصف آریا با خوانندگان بسیار دیگری از جمله مهدی جهانی است. مهدی جهانی از جمله هنرمندان خواننده و آهنگسازی است که در سال ۱۳۶۹ متولد شده است. این خواننده آثاری از جمله “دنیای خواب”، “کتاب سرنوشت” و … را ارائه کرده است. همکاری این دو هنرمند توانست آثار بسیار خوبی را برای آنها ثبت کند.

در کنار فعالیت‌های حاشیه‌ای، آهنگ‌های بسیاری را می‌توان در بیوگرافی آصف آریا ذکر کرد که در ادامه این مطلب می‌خواهیم راجع به آن بیشتر صحبت کنیم.

بازخوانی آهنگ معروف Lacasa de papel نیز از دیگر فعالیت‌های او است که در ادامه به آن می‌پردازیم.


احسان خواجه امیری پلی لیست بهترین آهنگها آهنگ کره ای ،آهنگ کیپاپ بهمراه متن و ترجمه آهنگ آلمانی بهمراه متن و ترجمه آهنگ آهنگ انگلیسی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ ترکی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ فرانسوی بامتن آهنگ و ترجمه آهنگ روسی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ اسپانیایی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ عربی بهمراه متن آهنگ و ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *