پلی لیست آهنگ های خارجی

خالید پلی لیست بهترین آهنگ ها

Khalid Playlist

 

خالید پلی لیست بهترین آهنگ ها

خالید پلی لیست بهترین آهنگ ها

بیوگرافی خالید خواننده

خالید دونل رابینسون (Khalid Donnel Robinson) متولد 11 فوریه‌ی 1998 در فرت‌ستوارت، جورجیا، ایالات متحده آمریکا است. او به دلیل شغل نظامی پدر و مادرش در شهرهای مختلفی از جمله فورت کمپبل در کنتاکی و فورت درام در جفرسون، نیویورک زندگی کرده و دوران دبیرستان خود را در مدرسه‌ی Carthage Senior در نیویورک سپری کرده و شش سال نیز در هایدلبرگ، آلمان زندگی کرده است.

خالید رابینسون در رشته‌ی خوانندگی و تئاتر موزیکال به تحصیل پرداخته و در حین تحصیل در دبیرستان همراه با خانواده‌اش به تگزاس نقل مکان کرده و در دبیرستان آمریكایی به تحصیلات خود ادامه داده است. فعالیت‌های خالید رابینسون در عرصه‌ی موسیقی خالید رابینسون نوشتن ترانه و ساخت آهنگ را از دوران دبیرستان آغاز و کارهای اولیه خود را در ساند کلاود (SoundCloud) منتشر کرد.

او در ژوئیه سال 2016 در نمودار هنرمندان نوظهور توییتر نفر دوم شد و تک آهنگ اول او با نام “موقعیت مکانی Location” در بیلبورد داغ 100 آمریکا در رتبه‌ی شانزدهم قرار گرفت و موزیک ویدیوی آن نیز در وب سایت The Fader به نمایش درآمد.

خالید پلی لیست بهترین آهنگ ها

خالید رابینسون با انتشار اولین آلبوم استودیی خود با نام “نوجوان آمریکایی American Teen” در 3 مارس 2017 به شهرت رسید. دومین آلبوم استودیویی او نیز با نام “Free Spirit” در 5 آوریل 2019 به همراه یک فیلم کوتاه منتشر شد. این آلبوم با فروش بسیار زیاد در هفته‌ی اول پس از انتشار، اولین آلبوم شماره یک آمریکایی خالید رابینسون شد و او به بزرگترین هنرمند جهانی در Spotify تبدیل شد و از آریانا گرانده پیشی گرفت. سبک موسیقی خالید رابینسون موسیقی خالید رابینسون در درجه اول R&B می‌باشد، اما او در سبک پاپ، هیپ‌هاپ و پاپ_سول نیز خوانده است.

مایکل جکسون پلی لیست بهترین آهنگها دانلود آهنگ روسی بهمراه متن و ترجمه آهنگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *