پلی لیست اهنگهای ایرانی

پلی لیست بهترین آهنگ های احمد سعیدی

گلچین آهنگ های احمد سعیدی

 

پلی لیست بهترین آهنگ های احمد سعیدی

پلی لیست بهترین آهنگ های احمد سعیدی

بیوگرافی احمد سعیدی

احمد سعیدی خواننده پاپ و تنظیم کننده متولد ۱۶ فروردین ۱۳۶۷ در شیراز است . او فعالیت های هنری خود در سن ۱۳ سالگی با ساخت آهنگ شروع کرد . بعد از ساخت سه آهنگ نا موفق احمد سعیدی تصمیم گرفت تا به تنهایی به فعالیت خود ادامه دهد و برای استارت کار خود آهنگ وابستت شدم رو منتشر کرد. که برعکس چند آهنگ قبلی با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شد.

همین آهنگ باعث محبوب شدن او بین مردم شد و بعد از مدتی فعالیت و انتشار تک آهنگ ها از اولین آلبوم خود به نام وابستت شدم که نام اولین ترک آلبوم بود رونمایی کرد. این آلبوم توسط کمپانی آونگ منتشر شد.

سعیدی ۲ بردار و یک خواهر بزرگتر از خودش هم دارد که خواهرش ۴۰ ساله معلم می باشد.

تحصیلات کاردانی کامپیوتر رشته نرم افزار دارد ولی به غیر از خوانندگی و گاهی اوقات آهنگسازی به شغل دیگری مشغول نیست و ترجیح می دهد وقت خود را برای خوانندگی و تفریح صرف کند. یکی از نکات جالب در مورد وی ورزش کار بودنش است که کمربند مشکی تکواندو دارد ولی یک ضعف هم دارد که اون هم زود عصابنی شدن است. غذای مورد علاقه احمد سعیدی ته چین است.

پلی لیست بهترین آهنگ های احمد سعیدی

حالم خوبه

وابستت شدم

تحمل کن

دلتنگی

عاشق

تو رویاهام

خودمو یادم میره

شدیدا

اثری بعد از تو

مراقب خودت باش

دوستت دارم

عشق بی گناه

چهره پر احساس

مقصرش تو بودی

دیوونتم زیاد

با تو

مراقب تو بودم

نازنین

حقیقت

دل دیوونه

هنوزم عاشقم

پلی لیست بهترین آهنگ های اشوان آهنگ کره ای ،آهنگ کیپاپ بهمراه متن و ترجمه آهنگ آلمانی بهمراه متن و ترجمه آهنگ آهنگ انگلیسی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ ترکی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ فرانسوی بامتن آهنگ و ترجمه آهنگ روسی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ اسپانیایی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ عربی بهمراه متن آهنگ و ترجمه

 

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام این مدل پلی لیست و ویدیو اهنگ خارجی همراه ترجمه شاهکار سایت شماست خییییییییلی جالب با کاراییه بالاست خدا قوت از ته قلبم رو پذیرا باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *