پلی لیست اهنگهای ایرانی

بابک مافی پلی لیست بهترین آهنگ ها

گلچین بهترین آهنگ های بابک مافی

بابک مافی پلی لیست بهترین آهنگ ها

بابک مافی پلی لیست بهترین آهنگ ها

بیوگرافی بابک مافی

بابک مافی خواننده پاپ ۱۸ فروردین سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. بابک مافی فرزند سوم خانواده و دارای 2 برادر بزرگ‌تر از خود می‌باشد. بابک مافی ازدواج نکرده و مجرد میباشد.

بابک مافی از سال ۱۳۷۰ شروع به نوازندگی پیانو و از سال ۱۳۸۲ به صورت حرفه ای شروع به آهنگسازی و تنظیم ارکستر کرده است. ساز تخصصی بابک مافی پیانو است.

بابک مافی کار موسیقی را با شهاب رمضان آغاز کرد و در قسمت آهنگسازی و تنظیم با امین رستمی و مسعود امامی همکاری داشته است. احساسی ترین کار بابک مافی آهنگ «یادته» است. البته این نظر خود بابک مافی است!

بابک مافی از 15 سالگی بـه موسیقی روی آورده و کار خود را با آهنگ سازی آغاز کرده اسـت، بابک مافی بـه واسطه صدایی کـه دارد در اجرای آهنگ های احساسی کاملا مسلط اسـت، تمام خواننده هایی کـه کار خود را از آهنگ سازی و تنظیم شروع کرده اند در اجرا مسلط هستند.

بابک مافی بیش از ۴۰۰ تنظیم آهنگ و آهنگسازی برای خوانندگان سرشناس را در کارنامه هنری خود دارد. او با علی عبدالمالکی مهدی مقدم امین رستمی و مسعود امامی و علی لهراسبی و علیرضا طلیسچی و علی بهمرام و علی اصحابی و …همکاری داشته است.

بابک مافی در زمستان ۹۴ قطعه ای به نام خدا را برای تلویزیون کار کرد، این آهنگ در تیتراژ برنامه صبح بخیر ایران هر روز صبح از شبکه اول سیما پخش می شد.

اولین آلبوم بابک مافی در خرداد ۹۵ با نام احساس پاک منتشر شد، سه قطعه آن قبلا پخش شده بود و از کارهای قدیمی او بود و نه قطعه آن جدید بود.

بابك مافی بيشتر وقت خود را صرف تمرين و تكرار بهتر سرودن آهنگ و آهنگ هايی كـه تنظيم ميكند. از تفريحات او در طبيعت نواختن پيانو اسـت و از دوران كودكی با گيتار و پيانو كـه ساز تخصصی او اسـت كار كرده اسـت.

بابک مافی پلی لیست بهترین آهنگ ها

بابک مافی ای وای

بابک مافی اینجوری نگام نکن

بابک مافی فرشته

بابک مافی حواسم نیست

بابک مافی دیوانه جان

بابک مافی شاید اونم

بابک مافی وای دلم

بابک مافی بی آسمون

بابک مافی به عشق تو

بابک مافی منو ببر

بابک مافی انتظار

بابک مافی مسافر

بابک مافی جانم عزیزم

بابک مافی آخرین لحظه

بابک مافی مثل یه دیوونه

بنیامین بهادری پلی لیست بهترین آهنگ ها آهنگ جام جهانی بی تی اس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *