پلی لیست اهنگهای ایرانی

پلی لیست بهترین آهنگهای سهراب پاکزاد

پلی لیست بهترین آهنگهای سهراب پاکزاد

پلی لیست بهترین آهنگهای سهراب پاکزاد

بیوگرافی کوتاه سهراب پاکزاد

سهراب پاکزاد متولد چهاردهم فروردین ۱۳۶۰ در تهران است و اطلاعات زیادی از دوران کودکی و نوجوانی او در دسترس نیست؛ فعالیت های هنری اش را از ۲۰ سالگی آغاز کرده و در جوانی مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی را از دانشگاه علم و صنعت کسب کرده است. پاکزاد در زمینه های خوانندگی، آهنگسازی و مدلینگ فعالیت می کند. مدت بسیاری در فرمانیه تهران سکونت داشته است و دهه هاست که به کارهای هنری مشغول است.

پاکزاد از ۲۰ سالگی یعنی دهه ۱۳۸۰ شروع به یادگیری هنر کرده است. او ابتدا به تمرین گیتا بدون استاد پرداخت اما پس از چند سال به کلاس های استاد فیض الله مداح پیوست؛ حضور او در این مکان باعث آشنایی با امیر طبری شد و پس از مدت کوتاهی آهنگ سازی و ترانه سرایی را شروع کرد. این فعالیت های قدم های ابتدایی او حساب می شوند که طی آن در کلاس های سلفژ هومن جاوید نیز شرکت کرده است.

اولین اثر حرفه ای که از او منتشر شد قطعه ای به نام زیر بارون بود که در سال ۱۳۸۵ آهنگسازی، ترانه سرایی و خوانندگی آن را انجام داد. تنظیم این آهنگ نیز به سبک هاوس بود که همراه با ترانه ای فارسی اجرا می شد.

اواخر ۱۳۸۸ سالن اریکه ایرانیان میزبان اولین کنسرت سهراب پاکزاد بود که نوازندگی آن را محمدرضا گلزار به عهده داشت. در طول این اجرا خوانندگان سرشناسی چون مازیار فلاحی و بابک جهانبخش، سهراب پاکزاد را همراهی کردند.

پلی لیست بهترین آهنگهای سهراب پاکزاد

اولین کنسرت مستقل او نیز در ۲۶ آبان سال بعدی یعنی ۱۳۸۹ در سالن برج میلاد برگزار شد.

پلی لیست بهترین آهنگهای سامان جلیلی دانلود آلبوم YOUTH I رئوف و فایک

 

 

یک دیدگاه

  1. سلام خوبین باتشکر از شما وآهنگ های سهراب پاکزاد بسیار زیبا و جذاب وفوق العاده زیبا هستند فقط اون خوبه من معصومه کریمی 1365و29 هستم تعمیرات موبایل هستش اقساط میده آدر رباط‌کریم خیابان ملکی مرکز خرید سعدی سمت راست اول پاساژسعدی اميرحسين هستش داداشم ودوست اجتماعی هستش آدرس محل کار رباط‌کریم خیابان ملکی مرکز خرید سعدی سمت راست پلاک 6هستیم ساعت حوالی ساعت 5نیم 6هستیم تایک ربع به نه تنها نیستم مامانم هستش به جزجمعه میخوام ببینمشون آقای سهراب پاکزاد بیاین مغازه مون ایشون صدای فوق العاده زیبا هستند فقط اون خوبه من مجردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *