پلی لیست اهنگهای ایرانی

ارون افشار پلی لیست بهترین آهنگ ها

گلچین آهنگ های ارون افشار

 

ارون افشار پلی لیست بهترین آهنگ ها

ارون افشار پلی لیست بهترین آهنگ ها

بیوگرافی ارون افشار

آرون افشار (Aron Afshar) خواننده ایرانی متولد 1 تیر 1377 اصالتی خراسانی دارد و در شهر شاندیز مشهد متولد شده است. آرون افشار از جمله خواننده های خوش صدا می باشد که طرفداران زیادی را در میان قشر جوان و نوجوان کشورمان دارد. آرون افشار در اجرای آهنگ هایش سبک خاصی دارد.

آرون افشار از کودکی به موسیقی علاقمند بوده و ساز تخصصی او گیتار می باشد. آرون افشار از ۷ یا ۸ سالگی کار با گیتار و فراگیری موسیقی را شروع کرد. در کنار ساز گیتار به فراگیری ساز پیانو نیز پرداخت اما ساز اصلی او گیتار است.

آرون افشار یک برادر کوچک تر که متولد سال ۹۰ است دارد و برادر اون نیز مانند خودش در راه موسیقی گام نهاده و در حال یادگیری ساز و موسیقی می باشد. آرون افشار بطور جدی از سال ۹۶ وارد عرصه موسیقی شد. آرون افشار از زمان شروع حرفه ای خود تاکنون موفق به انتشار آهنگ هایی شده است که در میان آن ها آهنگ جانم باش طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است

معین راهبر با بسیاری از خوانندگان معروف همکاری دارد و آرون افشار نیز با معین راهبر کارش را شروع کرده است. معین راهبر مدیر هنری آرون افشار می باشد، آرون در بیوی اینستاگرامش به این موضوع اشاره کرده است و حضور وی را در پیشرفت کاری اش موثر می داند.

ارون افشار پلی لیست بهترین آهنگ ها

جانم باش

طبیب ماهر

خط و نشان

شب رویایی

ترکم کردی

مادر

یار قدیمی

چال گونه

دلشوره

یار جونی

گیسو پریشون

 

آصف آریا پلی لیست بهترین آهنگها آهنگ کره ای ،آهنگ کیپاپ بهمراه متن و ترجمه آهنگ آلمانی بهمراه متن و ترجمه آهنگ آهنگ انگلیسی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ ترکی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ فرانسوی بامتن آهنگ و ترجمه آهنگ روسی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ اسپانیایی بهمراه متن آهنگ و ترجمه آهنگ عربی بهمراه متن آهنگ و ترجمه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *