پلی لیست اهنگهای ایرانی

پلی لیست آهنگ های مازیار فلاحی

بهترین آهنگ های مازیار فلاحی

 

پلی لیست آهنگ های مازیار فلاحی

پلی لیست آهنگ های مازیار فلاحی

مازیار فلاحی بیوگرافی

مازیار فلاحی 26 مهر 1353 در تهران متولد شد ، او خواننده، آهنگساز، نوازنده و ترانه سرا میباشد.
فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع است همزمان با دانشگاه از سال 73 تا 75 دوره های کارگردانی هم شرکت کرده و با رتبه عالی فارغ التحصیل شده است و یک فیلم کوتاه نیز ساخته است.
فلاحی به طور حرفه ای نوازندگی گیتار را از سال 1368 آغاز کرد. در سال 1371 در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شد و همزمان در مرکز آموزشهای هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره کارگردانی سینما را در سال 1374 به پایان رساند. فیلم کوتاه «مطرود» اولین تجربه کارگردانی او است. پس از آن در سال 1376 مجموعه داستانهای کوتاهش را با نام ” کلاغ – پاییزکودکی ” منتشر کرد.

پلی لیست آهنگ های مازیار فلاحی

همزمان با حضور در گروه کر دانشگاه تربیت مدرس، کلاس های آواز خوانی جمعی و تکنیک خواندن را نزد اساتیدی چون ناربه چولاکیان و شقایق الهیاری گذراند و سپس گیتار و پیانو رو نیز فراگرفت در سال 1387 به دعوت قاسم جعفری کارگردان، برای خواندن فیلم مجنون، اولین کار حرفه ای خود را شروع کرد.
فلاحی در سال 1380 به عضویت گروه کر دانشگاه تربیت مدرس به رهبری الیپس مسیحی درآمد. تئوری موسیقی، سلفژ، ارکستراسیون و موسیقی مکتوب را نزد حمیدرضا دیبازر به مدت 6 سال فرا گرفت. در همین حال به عضویت گروه کر بهمن به رهبری مهدی قاسمی درآمد. دروس آواز جمعی و تکنیکهای آواز را نزد ناربه چولاکیان و شقایق الهیاری گذراند، و گیتار کلاسیک را نزد فرزانه رجایی و آیلین ارجمند و نوازندگی پیانو را نزد علیرضا حشمتی افشار ادامه داد. در اسفند ماه 1386 به دعوت قاسم جعفری آهنگ ها و ترانه های فیلم مجنون لیلی را نوشت که آغاز فعالیت خوانندگی رسمی وی در عرصه سینما و موسیقی می باشد.
از جمله کارهای وی می توان به:ساخت موسیقی متن، ترانه ها وخوانندگی فیلمهای دو راه حل برای یک مسئله (به سفارش یونیسف)، مدرسه ای برای دیگران، نبش قلب، ققنوس (تلویزیون)، تیتراژ سریال لحظه دیدار (شبکه جام جم)، فیلمهای به دنبال خوشبختی، دلواپسی، بی ستاره، سر سپرده، تیتراژ فیلم سینمایی دختران، سریال قلب یخی، فیلم سینمایی پروانگی اشاره کرد. آلبوم ” قلب یخی ” اولین آلبوم رسمی موسیقی او است.
مازیار فلاحی در 13 اردیبهشت 1396 و در نخستین روز نمایشگاه بین المللی کتاب، از کتاب ترانه های خود تحت عنوان مجنون لیلی رونمایی کرد.

 

پلی لیست آهنگهای محسن ابراهیم زاده آهنگ فرانسوی عاشقانه Reviens mon amour از Marc lavoine

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *