پلی لیست اهنگهای ایرانی

پلی لیست بهترین آهنگهای رضا شیری

گلچین آهنگ های رضا شیری

پلی لیست بهترین آهنگهای رضا شیری

پلی لیست بهترین آهنگهای رضا شیری

بیوگرافی رضا شیری

رضا شیری در تاریخ 22 تیر 1362 در تهران چشم به جهان گشود.

فوق دیپلم رشته معماری را دارد.مثل تمامی هنرمندان که در خانواده مذهبی به دنیا می آمدند، خانواده ایشون هم به همین شکل بوده. در واقع خواندن را با قرائت قرآن شروع کرد که رفته رفته به به عرصه موسیقی رسید موفق هم شد. یک نکته جالب هم وجود دارد که بدانید بد نیست، این آرتیست عزیز ایرانی تجربه کار در شغل کله پزی را هم دارد.

ابتدا به خاطر صدای خوب خواندن را در هیئت های مذهبی و مداحی شروع کرد و در کنار مداحی به تلاوت قرآن می‌پرداخت. در سن پانزده سالگی رتبه اول قرائت با صوت قرآن را در کشور کسب کرد.

” 23 سال ام بود که صدا و آهنگ آقای سیاوش قمیشی من را به خود جذب کرد و باعث ایجاد تلنگری در من برای خوانندگی بود. در ابتدا شروع این حرفه از یک سری خواننده مثل شادمهر عقیلی الگو برداری می‌کردم، که بالاخره در سن 25 سالگی به واسطه یکی از دوستان به یکی استودیو موسیقی آشنا شدم. و توانستم در آن سال ها با هشت میلیون تومان یک آلبوم برای خود ببندم که متاسفانه اولین آلبوم من با شکست روبرو شد“

آلبوم شکست خورده و فعالیت هایی که در حوزه موسیقی انجام می‌داد در سال 1385 او را با آهنگساز سعید مدرس آشنا کرد. و توانست اولین قطعه موفق خود را با نام ” آهنگ منو ببخش از رضا شیری” ضبط و پخش کند که پس انتشار این آهنگ سبک خود را در حوزه موسیقی پیدا کند. متاسفانه دیری نکشید که با انتشار یک کلیپ در شبکه های ماهواره ای ممنوع الکار شد. در این مدت که ممنوع الکار بود با آهنگساز مسعود جهانی آشنا شد و توانست دوباره به عرصه موسیقی با مجوز برگردد.

پلی لیست بهترین آهنگهای رضا شیری

اولین کنسرت آقای رضا شیری در سالن برج میلاد در سن سی و چهار سالگی برگزار شد. تاریخ برگزاری کنسرت 16 اسفند 1396 بود. چهره های شناخته شده ایی چون محسن مسلمان فوتبالیست و مسعود صادقلو هم در این کنسرت حضور داشته اند.

پلی لیست بهترین آهنگهای رضا صادقی تمام آهنگ های ابراهیم تاتلیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *