پلی لیست آهنگ های خارجی

جرج مایکل پلی لیست بهترین آهنگ ها

 

جرج مایکل پلی لیست بهترین آهنگ ها

جرج مایکل پلی لیست بهترین آهنگ ها

بیوگرافی جرج مایکل

جورجیوس پنیاتو  (زادهٔ ۲۵ ژوئن ۱۹۶۳ – درگذشتهٔ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۶) که بیشتر با نام هنری جرج مایکل شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز مشهور انگلیسی بود. جرج مایکل در دههٔ ۱۹۸۰ میلادی در گروه دو نفرهٔ وام! به شهرت رسید و از سال ۱۹۸۶ به‌طور انفرادی فعالیت کرد.

در سال ۲۰۰۸، مایکل در بیلبورد در رتبه ۴۰ از ۱۰۰ هنرمند برتر تاریخ قرار گرفت

مایکل در طول دوران کاری خود بیش ۱۲۰ میلیون نسخه از آلبوم‌هایش را فروش رساند و او را می‌توان یکی از پرفروشترین هنرمندان جهان در تمام دوران دانست که ۱۲ تک‌آهنگ انگلیسی و ۹ آلبوم انگلیسی و ده تک‌آهنگ آمریکایی و ۲ آلبوم آمریکایی داشته وبا آثاری چون نجوای بی‌پرواِ،آخرین کریسمس و ایمان به موفقیت رسید.

بسیاری او را مهم‌ترین خواننده بریتانیایی موسیقی پاپ در دهه ۱۹۸۰ میلادی می‌دانند که در کنار مایکل جکسون، مدونا و پرینس یکی از ستون‌های اصلی موسیقی پاپ آن دهه بود.

مایکل جوایز بسیاری را در طول ۳۰ سال خوانندگی خود کسب کرد:۱-دو جایزه گرمی از نه بار نامزدی ۲-سه بار جایزه MTV music -سه جایزه موسیقی بریتانیا و برنده بهترین گروه بریتانیا(wham)در سال ۱۹۸۵ ۵-سه جایزه موسیقی امریکا.

جرج مایکل پلی لیست بهترین آهنگ ها

المپیک ۲۰۱۲

مایکل در اختتامیه بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ در لندن آهنگ تازه‌ای از خود به نام «نور سفید» (The white light) را اجرا کرد. او در این ترانه دربارهٔ تجربه نزدیک شدنش به مرگ می‌گوید.

وی واپسین کنسرت خود را در سال ۲۰۱۲ در Earls Court لندن اجرا کرد. در ساعات آغازین ۲۵ دسامبر ۲۰۱۶، مایکل در خانه‌اش در گورینگ-آن-تیمز، آکسفوردشایر در ۵۳ سالگی درگذشت. گزارش پزشکی قانونی، مرگ وی را به دلایل طبیعی نسبت داد.

پس از مرگ او بسیاری از موسسات خیریه نشان دادند که جرج مایکل در طول سال‌های گذاشته به آن‌ها کمک کرده

بنیانگذار و رئیس یکی از موسسات خیریه گفته‌است که مایکل در طول سال‌ها به آن‌ها میلیونها پوند به خاطر حمایت از کودکان و بیماران سرطانی و… اهدا کرده و می‌گوید او در سال ۱۹۹۶ امتیاز آهنگ Jesus to a child رو برای حمایت از Terrence Higgins به خیریه اهدا کرده‌است.

پیت بول پلی لیست بهترین آهنگها پلی لیست آهنگ های جام جهانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *