فوتبال ایران

آقای ویسی! فکر کردی گواردیولا هستی که علیه ساپینتو حرف می‌زنی؟!

بیژن طاهری در گفت‌وگویی درباره انتقادهای اصغر شرفی و حسن روشن از او به دلیل کنترل نکردن رفتارهای ریکاردو ساپینتو، اظهار داشت: خیلی‌ها گفتند ساپینتو را کنترل کن، ولی آیا رفتارهای او با ابتدای فصل قابل مقایسه است؟ ساپینتو کنار زمین آرام حضور دارد، ولی سرپرست و مربی حریف این همه راه از نیمکت‌شان می‌آیند تا او را تحریک کنند. ساپینتو در بازی با صنعت نفت آبادان توپ را به بازیکن حریف داد و گفت وقت تلف نکن. او چیزی نگفت که این همه شلوغش کرده‌اند.

به من نگویید وفادار باش!
وی در ادامه یادآور شد: من در تیم جوانان پاس بودم و شرفی سال 1359 اولین مربی بود که مرا به تیم ملی دعوت کرد. شرفی خودش درس وفاداری داد، حالا چرا ایراد می‌گیرد و می‌گوید کمبود دارم؟ اتفاقاً من زیادی هم دارم! من از مکتب تیمم دفاع کردم و وفاداری‌ام را نشان دادم. زمانی که مربی و دستیار سرمربی خارجی بوده یا زمانی مربی موقت سپاهان بودم، همین رفتار را نشان دادم، حالا با من صحبت از وفاداری می‌کنید؟!

ساپینتو با احترام پاسخ ویسی را داد
سرپرست تیم فوتبال استقلال با انتقاد از اظهارات عبدالله ویسی سرمربی صنعت نفت علیه ساپینتو گفت: ویسی در دور رفت بازی‌ها در لیگ برتر سرمربیگری نمی‌کرد، به همین دلیل ساپینتو او را نمی‌شناخت و در بازی با صنعت نفت پرسید مربی‌شان کدام است که به سمت او بروم. وقتی ویسی را به ساپینتو نشان دادم به سمت سرمربی صنعت نفت رفت و خوش و بش کرد. وقتی کسی چنین کاری می‌کند، یعنی رفتارهایش از قبل برنامه‌ریزی شده نبود. ساپینتو به ویسی احترام گذاشت و به سمت او رفت. این ویسی بود که بلافاصله پس از بازی علیه ساپینتو حرف زد و سرمربی استقلال در نشست خبری پاسخش را با احترام داد.

آقای ویسی! فکر کردی گواردیولا هستی؟!
طاهری همچنین خاطر نشان کرد: ویسی بعد از بازی بلافاصله به تلویزیون رفت و گفت اگر ساپینتو را در خیابان ببیند، فکر می‌کند دیوانه است. آقای ویسی! ادب را رعایت کن و احترام همکارت را نگه دار. این حرف‌ها بد است. آقای ویسی! واقعاً فکر کردی در سطح گواردیولا هستی که درباره ساپینتو حرف می‌زنی؟ تو باید به هواداران استقلال احترام بگذاری، بعدها چطور می‌خواهی رو در روی آنها قرار بگیری؟

ساپینتو نخواست بازیکن تمرین‌زده شوند
وی در مورد تعطیلی دو روزه تمرینات استقلال تصریح کرد: فکر کنم چون پایان فصل است و بازیکنان خسته هستند، ساپینتو فکر کرده که بازیکنان شاید تمرین‌زده شوند، به همین دلیل به آنها دو روز استراحت داد. اینها تحلیل من است و حرف‌های ساپینتو نیست، اما چون برنامه تمرین فردا را داده است، من اینطور پاسخ دادم.

اشتباه کردم مؤدب بودم!
سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به اعتراض‌ها به داوری‌ها گفت: در مورد داوری حرف‌های زیادی دارم. از بس که ساکت بودم و هیچ چیز نگفتم تا یک کلمه حرف می‌زنم به خیلی‌ها برمی‌خورد. اشتباه کردم از روز اول ساکت بودم و ادب و نزاکت را رعایت کردم. در مورد داوری صحبت نکنم، بهتر است چون حرف من و هواداران خریداری ندارد. آقایان! چند تیم در ایران از وضعیت داوری‌ها معترض هستند؟ از این به بعد می‌گویم داوری‌ها عالی است و اگر پنالتی گرفتند، می‌گویم اشتباه کردید. درباره دیگر مسائل هم چیزی نگویم، بهتر است. وقتی این همه اعتراض از بیشتر تیم‌ها دیده می‌شود، ولی کسی پاسخی نمی‌دهد، من چه چیزی بگویم؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *