پلی لیست آهنگ های خارجی

شان مندز پلی لیست بهترین آهنگها

shawn mendes playlist

شان مندز پلی لیست بهترین آهنگها

شان مندز پلی لیست بهترین آهنگها

shawn mendes playlist

بیوگرافی شان مندز

شان پیتر رائول مندز ( زاده ی ۸ اوت ۱۹۹۸) خواننده، ترانه‌سرا و مدل کانادایی است.او در سال ۲۰۱۳، با ارسال کاورهای آهنگ در نرم‌افزارهای اشتراک‌گذاری ویدئو مثل واین، دنبال‌کنندگانی را به‌دست‌آورد. در سال بعد او توجه هنرمند اندرو گترلر و استودیو آیلند رکوردز و ای‌اندآر زیگی چارتون را جلب کرد، که منجر به امضای قرارداد با این استودیو شد. او از آن زمان سه آلبوم استودیویی منتشر کرده‌است و سه تور جهانی را به نمایش گذاشته و چند نامزدی و جایزه دریافت کرده‌است.

مندز کار خود را در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد و نخستین آلبوم استودیویی‌اش را در سال ۲۰۱۵ به نام دست‌نوشته منتشر کرد؛ که تک‌آهنگ «بخیه‌ها» به شمارهٔ یک در انگلستان و ۱۰ آهنگ برتر در ایالات متحده و کانادا رسید. او سپس دومین آلبوم استودیویی خود به نام روشن کن را منتشر کرد که تک‌آهنگ‌های آن به نام ”با تو بهتر رفتار کنم” و ”هیچ چیزی نیست که مرا عقب نگه‌دارد”در چندین کشور به ۱۰ امتیاز رسید. آلبوم استودیویی سوم خودش (۲۰۱۸) با تک‌آهنگ «در خون من» منتشر کرد. هر سه آلبوم کار خود را در بالای جدول بیلبورد ۲۰۰ ایالات متحده آغاز کردند. اولین آلبوم او، باعث شد که او یکی از پنج هنرمند باشد که تا قبل از ۱۸ سالگی در شمارهٔ اول قرار دارد؛ و سومین آلبوم او باعث شد تا او سومین هنرمند جوانی باشد که سه آلبوم شمارهٔ یک دارد. در سال ۲۰۱۷، مندز اولین هنرمندی شد که سه آهنگ شمارهٔ یک در چارت بیلبورد بزرگ‌سال معاصر دارد و در سال ۲۰۱۸، اولین هنرمند شد که قبل از سن ۲۰ سالگی، چهار شمارهٔ یک در فهرست آهنگ‌های پاپ بزرگسالان را به‌دست‌آورده‌است.

اوایل زندگی

مندز در تورنتو، انتاریو، متولد شد. او پسر کارن مندز، یک نمایندهٔ املاک و مستعمره، و منوئل مندز، یک تاجر، که در تورنتو رستوران‌ها و تدارکات بارها را معامله می‌کند، است. پدرش پرتغالی است (از الگاروه)،در حالی که مادرش انگلیسی است. او یک خواهر کوچک‌تر به نام آلیا دارد. مندز در پیکرینگ، انتاریو، برای مدرسهٔ متوسطه حضور داشت.در مدرسه، مندز به تیم بازی هاکی روی یخ و فوتبال، در باشگاه دبیرستان خود پیوست و در درس‌های بازیگری (به‌عنوان شاهزادهٔ جذاب) حضور داشت. او همچنین برای شبکه دیزنی در تورنتو تست بازیگری داد. مندز در ماه ژوئن ۲۰۱۶ از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد. مندز در یک خانوادهٔ مذهبی بزرگ‌شد.

برند و مدلینگ

در ماه ژوئن ۲۰۱۷، مندز در طول نمایشگاه “بهار آرمانی ۲۰۱۸” در میلان ایتالیا قدم زد. مندز ساعت هوشمند جدید بند ایتالیایی، را در طول نمایش نشان‌داد. پیش از قدم زدن او، ویدئوی تبلیغاتی مندز نشان داده‌شد.

در ششم ژوئن ۲۰۱۸، مندز به‌عنوان سفیر ساعت برند آرمانی در کالکشن ” پاییزی زمستانی ۲۰۱۸–۲۰۱۹ ” اعلام شد. در ماه ژوئیهٔ سال ۲۰۱۸، عکس‌هایی از مندز با ساعت‌های هوشمند جدید مربوط به برند آرمانی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد. در تاریخ ۱۶ فوریهٔ ۲۰۱۹، مندز اعلام کرد که او آخرین سفیر نام تجاری کلوین کلاین است. SmileDirectClub در طی شصت و یکمین مراسم سالانهٔ جوایز گرمی یک تبلیغات را نشان‌داد که نشان می‌دهد این کمپین که با همراهی مندز بوده‌است سود ویژه از درآمد حاصل را به «سازمان‌هایی که به‌دنبال بهبود سلامت کودکان و نیز رفاه روانی و عاطفی هستند» داده‌است. در اواخر همان ماه، آرمانی یک آگهی جدید سیاه و سفید برای ساعت‌های هوشمند صفحهٔ نمایش لمسی که شامل یک نسخهٔ بی‌کلام از آهنگ «در خون من» از مندز بود را منتشر کرد.

در اوت سال ۲۰۱۹، مندز همکاری با زنجیرهٔ غذایی مستقر در کانادا، تیم هورتونز را اعلام کرد، که عکس وی را در یک فنجان تجاری و مشروبات الکلی نشان می‌دهد و به‌دنبال آن همکاری در ماه سپتامبر با Roots Canada انجام می‌شود

زندگی شخصی

شان مندز به‌صورت علنی با بیماری اختلال اضطراب دست‌وپنجه نرم می‌کند که در آهنگ ”در خون من” از سومین آلبوم او این مسئله را افشا کرد. او اعلام کرد که در حال انجام دادن درمان است تا به سلامت روانیش کمک کند.

هنرمند و تأثیرات موسیقی

مندز عموماً به‌عنوان یک خوانندهٔ پاپ و پاپ مردمی توصیف شده‌است. مندز از جان میر، اد شیرن و جاستین تیمبرلیک به‌عنوان تأثیرات اصلی موسیقی خویش یاد کرده‌است. او همچنین بارها در مصاحبه‌هایش جاستین بیبر را الگوی خود معرفی کرده همان‌طور که در گفتگویی در ماه مه ۲۰۱۹ بیان کرده‌است: جاستین بیبر یکی از دلایل اصلی من برای انجام کاریست که اکنون به آن مشغولم. او چندی پیش نیز دربارهٔ جاستین گفته بود: از او خواستم به من چند توصیه بکند او در حال رشد، به‌خاطر والدینش به رگتایم، لد زپلین، گرث بوکس و موسیقی محلی گوش داد. او اظهار داشت که دومین آلبوم استودیویی او تحت تأثیر کار جان میر بود، در حالی که آلبوم سوم او از جاستین تیمبرلیک، پادشاهان لئون، کانیه وست و دنیل سزار الهام گرفته شده‌بود.

شان مندز پلی لیست بهترین آهنگها

آلبوم‌ها

  • دست‌نوشته
  • روشن کن
  • شان مندز
  • تعجب
کریس براون پلی لیست آهنگ ها آهنگ تیتراژ فیلم و سریال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *