پلی لیست آهنگ های خارجی

زین مالک پلی لیست بهترین آهنگها

zayn malik playlist

زین مالک پلی لیست بهترین آهنگها

زین مالک پلی لیست بهترین آهنگها

بیوگرافی زین مالک

زین جواد ملک در ۱۲ ژانویه ۱۹۹۳ در برادفورد، یورک‌شر غربی، انگلستان متولد شد.  او ملیتی پاکستانی بریتانیایی دارد؛ پدر او یاسر ملک و مادرش، تریسیا برنان ملک، انگلیسی از نسل ایرلندی‌ها است. مادر او برای ازدواج بنا بر شریعت اسلام مسلمان شد.  او یک خواهر بزرگتر به نام دنیا و دو خواهر جوانتر به نام‌های صفا و ولیحا دارد. 

زین در سال ۲۰۱۰ در فصل هفتم اکس فاکتور بریتانیا «آهنگ بگذار عاشقت باشم» را خواند. او مانند دیگر اعضای گروه وان دایرکشن در Bootcamp ناموفق بود. اما با رأی داور مهمان، نیکل شرزینگر، ملک و دیگر اعضای وان دایرکشن در استودیو Wembley به عنوان گروه به خانه داوران راه پیدا کردند.

نام گروه توسط هری استایلز عضو دیگر این گروه گذاشته شد. آن‌ها در خانه سایمن کاول که مربی آن‌ها بود آهنگ Torn را خواندند و در نهایت به اجراهای زنده در اکس فاکتور راه پیدا کردند اما در هفتهٔ نهایی سوم شدند. در این مدت آن‌ها طرفداران بسیاری در سراسر بریتانیا بدست آوردند.

زین مالک پلی لیست بهترین آهنگها

آن‌ها آهنگ «همیشه جوان» را برای بردشان در اکس فاکتور حاضر کرده بودند که موفق به انتشار رسمی آن نشدند. اما مدتی بعد این آهنگ در سطح اینترنت لو رفت. چندی بعد آن‌ها با سایکو ریکوردز، متعلق به سایمون کاول، قرارداد بستند.

زین کتابش که بخشی از زندگی‌نامه اوست را ۱ نوامبر ۲۰۱۶ منتشر کرد. این کتاب را خودش نوشته و گفته خوانندگان کتاب با مطالعه آن با زندگی او روبرو می‌شوند. این کتاب یک سفر تصویری در زندگی این خواننده نیز هست. این کتاب دربرگیرنده مجموعه‌ای از افکار این خواننده جوان و آن چیزهایی است که الهام‌بخش او شدند و علاوه بر آن فرازهایی از زندگی شخصی او را نیز در کنار یادداشت‌ها و طراحی‌هایش و نیز عکس‌های شخصی او را دربرمی‌گیرد.

در مقدمه کتاب زین ملک می‌گوید: می‌خواهم به شما تا آنجا را که می‌توانم نشان دهم تا بتوانید دربارهٔ من با کلمات خود من قضاوت کنید، نه برمبنای آنچه مطبوعات و هر فرد دیگری به زبان می‌آورد.

آلبومهای زین مالک

  • ذهن من (۲۰۱۶)
  • سقوط ایکاروس (۲۰۱۸)
  • نیست گوش شنوا (۲۰۲۱)
شان مندز پلی لیست بهترین آهنگها دانلود آهنگ انگلیسی با متن و ترجمه آهنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *