فوتبال ایران

رقابت داغ بیرانوند با کاپیتان استقلال

رقابت داغ بیرانوند با کاپیتان استقلال

کاپیتان استقلال فصل گذشته با آمار فوق‌العاده ثبت ۱۸ کلین شیت در مجموع ۲۵ بازی‌ای که برای تیمش به میدان رفت، رکوردهای زیادی را جابه‌جا کرد و در نهایت دستکش طلای مسابقات را از آن خود کرد.

بهترین دروازه بان فصل گذشته لیگ برتر امسال اما با بدشانسی‌هایی در تعداد کلین‌شیت مواجه شده است. او در چند بازی استقلال در وقت های اضافی نیمه دوم دروازه اش باز شد اما با این حال هم شرایط خوبی در جدول کلین شیت دارد.

حسینی در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل نفت آبادان با بسته نگه داشتن دروازه خود هفتمین کلین شیت را ثبت کرد و حالا برای رسیدن به صدرجدول دروازه‌بان های لیگ در تلاش است.

در جدول آماری تعداد کلین‌شیت علیرضا بیرانوند گلر تیم ملی و پرسپولیس با ۹ بار بسته نگه داشتن دروازه اول است و حسین پورحمیدی دروازه‌بان آلومینیوم با ۸ کلین شیت در رده دوم قرار گرفته است. حامد لک از مس رفسنجان و سیدحسین حسینی نیز با ۷ کلین‌شیت مشترکا سوم هستند.

حسینی اما در تلاش است تا جایگاهی که فصل پیش متعلق به خودش بود را از بیرانوند پس بگیرند و برای این منظور تلاش مضاعفی را به کار گرفته است. باید دید کاپیتان استقلال باز هم دستکش طلای لیگ را به دست خواهد آورد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *