پلی لیست آهنگ های خارجی

اد شیرن پلی لیست بهترین آهنگ ها

Ed Sheeran playlist

اد شیرن پلی لیست بهترین آهنگ ها

اد شیرن پلی لیست بهترین آهنگ ها

بیوگرافی اد شیرن

ادوارد کریستوفر «اد» شیرنEdward Christopher “Ed” Sheeran) (متولد ۱۷ فوریهٔ ۱۹۹۱) یک خواننده، ترانه‌سرا، و تهیه‌کننده موسیقی معروف اهل انگلستان است از معروف‌ترین آهنگ‌هایش می‌توان به بلند بلند فکر کردن (Thinking Out Loud) اد شیرن برای این آهنگ در سال ۲۰۱۶ برندهٔ جایزهٔ آهنگ سال و بهترین اجرای تک‌نفرهٔ پاپ از جشنوارهٔ گرمی شد و از دیگر ترانه‌های معروف وی می‌توان بخوان (sing) اشاره کرد که این آهنگ در چارت‌های اسکاتلند، استرالیا، نیوزلند، بریتانیا در رتبهٔ اول و در چارت‌های کانادا، ایالات متحده، انگلیس، فرانسه، آلمان، سوئیس و استرالیا جزو ده ترانهٔ اول قرار گرفت.

همچنین از دیگر آهنگ‌های معروف وی می‌توان به “شکل تو” ( Shape of You) اشاره کرد که توانست ۱۲ هفته در رتبهٔ ۱ جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار بگیرد و موزیک ویدئوی آن در ۹ ماه به بیش از ۲٫۳ میلیارد بازدید در یوتیوب دست‌یافت و رتبهٔ اول از لحاظ پخش در اسپاتیفای به‌طور جهانی بیش از یک میلیارد استریم دست‌یافت و در ۱۰ مارس ۲۰۱۷ دارای حدود ۹ میلیون پخش روزانه در این برنامه باشد.

از دیگر آهنگ‌های معروف او که به رتبه‌های بالای جهانی دست‌یافتند می‌توان به دختر گالویایی ( Galway Girl) و قلعه روی تپه ( Castle on the Hill) و بی‌نقص ( Perfect) اشاره کرد که در تاریخ مذکور، به ترتیب دارای رتبه‌های دوم، سوم و ششم در لیست جهانی بودند؛ و همچنین در فصل ۷ سریال بازی تاج‌وتخت به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

اد شیرن پلی لیست بهترین آهنگ ها

او همچنین در آلبوم جدید امینم به نام احیا در آهنگ رودخانه با او همکاری داشته‌است. او با تیلور سوئیفت هم همکاری کرده‌است که می‌توان به آهنگ‌های آخر بازی و همه چیز تغییر کرده‌است اشاره کرد. او چهار آهنگ از وان دایرکشن را نیز نوشته‌است؛ و تیتراژ پایانی فیلم بخت پریشان را نیز در کارنامهٔ خود دارد. تور جهانی آلبوم ÷، ۷۷۶ میلیون دلار فروش داشته‌است که رکورد پردرآمدترین تور جهان را به نام خود ثبت کرد تک آهنگ او به نام After glow نیز در سال 2021 منتشر شد و مورد استقبال بسیاری از دوست داران موسیقی قرار گرفت. دارایی خالص او بیش از 200 میلیون دلار آمریکا(فوربز) براورد می شود. موزیک ویدیو جنجالی عادت‌های بد Bad Habits او ژوئن 2021 منتشر شد. گروه (بی تی اس) هم با او در Permission to Dance همکاری داشتند.

او رابطه‌ای را با چری سیبورن دوست دوران کودکی و همکلاسی سابق دبیرستان خود در ژوئیهٔ ۲۰۱۵ شروع کرد. 

در ژانویهٔ ۲۰۱۸ نامزد کردند و در مراسمی خصوصی در ژانویهٔ ۲۰۱۹ ازدواج کردند.آنها صاحب دختری به نام لایرا هستند.  اِد آهنگ بی‌نقص (Perfect) را از همسرش الهام گرفته و ساخته‌است.

پلی لیست بهترین آهنگ های مارون فایو دانلود آهنگ ترکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *