فوتبال ایران

امسال دارند به سپاهان حال می‌دهند!

به گزارش باارزش ، مجتبی محرمی که این روزها کم و بیش بازی های پرسپولیس را دنبال می کند، اشتباهات داوری و مشکلاتی از این دست را هم در نتایج پرسپولیس موثر می داند.

او در پاسخ به این سوال که.فکر می کنید امسال پرسپولیس بتواند قهرمان شود؟ گفت: «چرا نشود؟البته کار سخت است.فعلا باید از جام حذفی عبور کنیم تا ببینیم بعدا در لیگ چه اتفاق هایی می افتد.»

محرمی در مورد بازی سخت پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: «بازی با سپاهان همیشه سخت است.البته این تیم شرایط خاص خودش را دارد و احساس می کنم امسال دارند به آنها خیلی حال می دهند!من نمی گویم ولی شواهد را ببینید.استقلال را آن طور قلع و قمع می کنند و این هم از حال و روز پرسپولیس.

او در آخر گفت: «ما که باید حتما ببریم اما اجازه نمی دهند ببریم! البته گاهی هم کاری نمی شود کرد.من بازی با هوادار را ندیدم اما بعد از بازی خلاصه اش را دیدم.آن چه گلی بود خوردیم؟ولی یک چیز را هم بگویم؛دیدید که خطاها را برای پرسپولیس نمی گیرند؟الان هم تا به بازی های پرسپولیس می رسد اجازه نمی دهند هواداران به ورزشگاه بیایند.خب این چه وضعی است؟هزارتا مراسم در آزادی برگزار می کنند زیرساخت ها مشکلی ندارند آن وقت به پرسپولیس که می رسد همه چیز می رود روی هوا.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *