پلی لیست آهنگ های خارجی

فرانک سیناترا پلی لیست بهترین آهنگ ها

Francis Sinatra Playlist

فرانک سیناترا پلی لیست بهترین آهنگ ها

فرانک سیناترا پلی لیست بهترین آهنگ ها

بیوگرافی فرانک سیناترا

فرانسیس آلبرت سیناترا در ۱۲ دسامبر سال ۱۹۱۵ در یک مجموعه آپارتمانی در خیابان مونرو در هابوکن، نیوجرسی به دنیا آمد.پدر و مادر او به ترتیب آنتونیو مارتینو سیناترا و ناتالینا گاراونتا نام‌داشتند. آنتونیو و ناتالینا به ترتیب به مارتی و دالی مشهور بودند. این دو از مهاجران ایتالیایی بوده و فرانک تنها فرزند آن‌ها بود. 

سیناترا در هنگام تولد ۶٫۱ کیلوگرم وزن داشت و به همین خاطر مادر او از طریق فورسپس زایمان کرد. این اتفاق باعث آسیب به گونه چپ، گردن و گوش او شد و در این محل‌ها اسکار به جا گذاشت. پرده گوش او نیز آسیب دید. جراحات مذکور تا آخر عمر با سیناترا همراه بودند. به دلیل این جراحات، تعمید او در کلیسای سنت فرانسیس هابوکن تا ۲ آوریل ۱۹۱۶ به تعویق افتاد.  سیناترا به عنوان یک مسیحی کاتولیک پرورش یافت.

فرانک سیناترا پلی لیست بهترین آهنگ ها

مادر فرانک سیناتر

دالی، مادر سیناترا، فردی «پرانرژی و دارای انگیزه» توصیف شده‌است.او ابتدا در شهر هابوکن به تسهیل روند شهروندی مهاجران کمک می‌کرد و در نتیجه مورد توجه حزب دموکرات قرارگرفت. دالی به مرور در زمینه سیاست محلی فعال‌تر شد و در شهر هابوکن به عنوان ترتیب‌دهنده اجتماعات فعالیت نمود. رفتار دالی با فرانک کوچک، در طول زمان‌های مختلف هم «کودک‌آزارانه» و هم «مهربانانه» توصیف شده‌است  دالی همچنین مدتی در یک شیرینی‌فروشی کار می‌کرد.

پدر فرانک سیناترا

مارتی، پدر سیناترا، یک آتش‌نشان بود و در اداره آتش‌نشانی هابوکن فعالیت می‌کرد. مارتی علاوه بر فعالیت آتش‌نشانی یک بوکسور حرفه‌ای بود.

سیناترا خوانندگی به صورت حرفه‌ای را در نوجوانی آغاز کرد و با نت‌های موسیقی از طریق گوش آشنایی داشت؛ اما او هرگز خواندن از روی پارتیتور را فرا نگرفت. او در سال ۱۹۳۵ و با کمک دالی، مادرش، وارد گروه موسیقی «تری فلشز» شد. فرد تمبورو، خواننده باریتون گروه، بعدها بیان کرد که «فرانک اطراف ما طوری رفتار می‌کرد که انگار ما خدایی چیزی هستیم.» او همچنین تأیید کرد تنها دلیل که اعضا ورود سیناترای جوان به گروه را پذیرفتند، این بوده‌است که او خودرو داشته‌است و می‌توانسته به جابه‌جایی گروه کمک کند.

ترانه‌شناسی

  • بانوی ولگرد
  • غریبه‌ها در شب (۱۹۶۶)
  • مرا به ماه پرواز ده
  • کسی برای محافظت از من
  • راه من
الویس پرسلی پلی لیست بهترین آهنگها لیست پخش آهنگ های جاستین بیبر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *