عناوین اخبار فوتبالفوتبال جهان

شکست پورتو و طارمی در دربی پرتغال

در مهم‌ترین دیدار هفته هفتم رقابت‌های لیگای پرتغال در استادیوم دالوز شهر لیسبون، بنفیکا موفق شد در بزرگترین مسابقه این کشور موسوم به کلاسیک، با تک گل آنخل دی ماریا از سد پورتو عبور کند. دیداری که به واسطه اخراج زودهنگام فابیو کاردوسو در دقیقه 19، کاملا یک طرفه و به سود میزبان در جریان بود و شاگردان کونسیسائو نتوانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند.
آنخل دی ماریا

بنفیکا موفق شد در دقیقه 68 و توسط ستاره آرژانتینی خود به گل برسد. روی یک تعویض جناح، توپ در سمت چپ به دیوید نرس رسید که ارسال زمینی او پشت محوطه 6 قدم نصیب آنخل دی ماریا شد و شوت این بازیکن با وجود آنکه قدرت کافی نداشت اما با برخورد به گالنو تغییر مسیر داد و در شرایطی که دیوگو کاستا به سمت چپ خود رفته بود، نتوانست به موقع تغییر مسیر بدهد و توپ به راحتی وارد دروازه پورتو شد.

طارمی در دقیقه 90+3 یک فرصت گلزنی داشت که ضربه سر او در شرایط آفساید زده شد ولی سنگربان بنفیکا موفق شد آن را مهار کند. در نهایت تلاش پورتو 10 نفره برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و بنفیکا به لطف گل اتفاقی آنخل دی ماریا توانست سه امتیاز این دیدار حساس و بزرگ را از آن خود کند و با یک بازی بیشتر نسبت به اسپورتینگ، به صدر جدول صعود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *