بیوگرافیلذت زندگیهنرمندان

ستاره های هالیوودی عبوس (عکس)

با ستاره های هالیوودی عبوس آشنا شوید

اگر چه برخی از ستاره ها با لبخند هالیوودی خود هواداران بسیاری را جذب کرده اند و بر محبوبیت شان افزوده اند اما برخی دیگر از ستاره ها هستند که به هیچ عنوان در عکس ها یا روی فرش قرمز، لبخند نمی زنند. در واقع آنها چهره بی روح و غمگین خود را به چهره ای شاداب و مهربان به همراه لبخند، ترجیح می دهند. در ادامه ستاره هایی را که هیچگاه روی فرش قرمز و در مقابل دوربین پاپاراتزی های نمی خندند، به شما معرفی می کنیم.

مری کیت اولسن

با ستاره های هالیوودی بداخلاق و عبوس آشنا شوید (عکس)

مری کیت اولسن بازیگر، طراح مد، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی است. ما هیچگاه او را با لبخند روی فرش قرمز ندیده ایم، که البته خود دلیلی برای این کارش دارد. او می گوید: «من دوست ندارم کسی از من عکس بگیرد. تنها زمانی که با این عمل مشکلی ندارم، فرش قرمز است. بنابراین هر وقت که با پاپاراتزی ها رو در رو می شوم، صورتم را می پوشانم تا مخالفتم را به آنها نشان دهم. لبخند نزدن من در عکس ها نیز به این علت است.» اگر چه ما فهمیدیم که او به عکس گرفتن علاقه ای ندارد، اما باز هم در تعجب ایم که چرا روی فرش قرمز لبخند نمی زند.

اشلی اولسن

ستاره های هالیوودی عبوس (عکس)

اشلی اولسن بازیگر، طراح مد، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی است. او هم مانند خواهرش، مری کیت اولسن، هیچگاه در مکان های عمومی لبخند نمی زند. زمانی که به چهره او نگاه می کنیم، تمام غم و غصه های جهان را به یاد می آوریم. در واقع تنها چیزی که از چهره بدون لبخند او در ذهن ما نقش می بندد، شاد نبودن است. شاید او هم مانند خواهرش دلایل مخصوص به خود را دارد.

لئوناردو دی کاپریو

با ستاره های هالیوودی بداخلاق و عبوس آشنا شوید (عکس)

اینطور نیست که لئوناردو دی کاپریو اصلا روی فرش قرمز لبخند نزند اما این حالت به ندرت اتفاق می افتد. در واقع اکثر اوقات، به خصوص در مراسم مهمی چون اسکار، چهره این ستاره خشک و بی روح است. البته می دانید که او از بچگی در این حرفه فعالیت دارد، شاید هم به همین دلیل است که این تجملات برای او عادی شده است.

ویکتوریا بکهام

با ستاره های هالیوودی بداخلاق و عبوس آشنا شوید (عکس)

آیا آخرین باری که ویکتوریا بکهام را در حال خندیدن دیده اید، به یاد دارید؟ نه تنها شما بلکه هیچکسی خنده او را ندیده است به طوری که همه فکر می کنند او مبتلا به افسردگی است. اما این ستاره های دنیای موسیقی و مد و فشن خود اعتراف می کند که نخندیدن او دلیل بر افسردگی اش نمی باشد، حتی اگر اینگونه به نظر می رسد: «علارغم این که من هیچوقت نمی خندم، آدم شادی هستم. اگر من واقعا شبیه عکس هایم افسرده بودم، هیچگاه فرزندان شادی نداشتم و حتی هیچوقت ازدواج هم نمی کردم، در صورتی که من و خانواده ام در کنار هم احساس خوشبختی می کنیم.»

شان پن

با ستاره های هالیوودی بداخلاق و عبوس آشنا شوید (عکس)

شان پن بازیگر و کارگردان آمریکایی است که دو بار برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است، اما امکان ندارد که او را در حال خندیدن در عکس هایش ببینید. در واقع او بیشتر شبیه کسی ست که قصد جنگ دارد. البته شاید بتوان این را به پای شخصیت جدی اش گذاشت. دلیلش هر چه هست، ما از دیدن چهره شاد او راضی تریم.

آنجلینا جولی

با ستاره های هالیوودی بداخلاق و عبوس آشنا شوید (عکس)

آنجلینا جولی هم جزو ستاره های دیگری است که ترجیح می دهد بدون لبخند در عکس هایش ظاهر شود. اگر چه او گاهی در عکس هایش لبخند می زند اما به احتمال زیاد زمانی است که در مورد فرزندانش صحبت می می کند. آنجلینا جولی آنقدر عاشق فرزندانش است که وقتی از آنها حرف می زند، ناخودآگاه لبخند بر لبانش نقش می بندد. اما در کل، زمانی که او پاپاراتزی ها را در اطرافش می بیند، چهره ای جدی به خود می گیرد.

جانی دپ

با ستاره های هالیوودی بداخلاق و عبوس آشنا شوید (عکس)

شخصیت جانی دپ در سالهای اخیر از این رو به آن رو شده است که بیشتر به خاطر اتفاقات ناگواری ست که در زندگی اش رخ داده. مطمئنا اگر مشکلات قانونی و شرایط مالی این ستاره «دزدان دریایی کارائیب» بهبود یابد، ما نیز لبخند را بر لبان او خواهیم دید.

کیرا نایتلی

با ستاره های هالیوودی بداخلاق و عبوس آشنا شوید (عکس)

اگر به عکس های کرا نایتلی روی فرش قرمز دقت کرده باشید، می بینید که حالت چهره او همیشه یک جور ثابت، آنهم بدون لبخند، بوده است. در واقع او حالت بی روح چهره اش را به نشان دادن دندان هایش ترجیح می دهد. از آنجا که او به ندرت در مراسم مختلف شرکت می کند، برای دیدن لبخند او باید به سراغ فیلم هایش برویم.

دنیل کریگ

با ستاره های هالیوودی بداخلاق و عبوس آشنا شوید (عکس)

دنیل کریگ بازیگر و هنرپیشه سینمای هالیوود است که فکر می کند با اخم کردن در عکس هایش جذاب تر از همیشه به نظر می رسد. تنها به این علت که او در نقش «جیمز باند» شخصیتی جدی داشته، دلیل بر این نمی شود که او همیشه حالت چهره اش را تغییر دهد و از لبخند زدن فراری باشد.

کریستن استوارت

با ستاره های هالیوودی بداخلاق و عبوس آشنا شوید (عکس)

کریستن استوارت به ندرت در مکان های عمومی می خندد اما او می خواهد به مردم بفهماند که نخندیدن او دلیل بر افسردگی یا ناراحتی اش نیست. در واقع او قادر به این کار است اما چهره بدون لبخند خود را ترجیح می دهد. او حتی یک بار در مصاحبه ای در سال 2015 گفت: «من بلدم بخندم اما دوست ندارم گاهی این کار را انجام دهم.»

ادوارد نورتون

با ستاره های هالیوودی بداخلاق و عبوس آشنا شوید (عکس)

ادوارد نورتون بازیگر، فیلم ‌نامه ‌نویس و کارگردان آمریکایی است. او گاهی در عکس هایش لبخند به لب دارد اما اکثر اوقات، او هم مانند بسیاری از ستاره های دیگر ترجیح اش چهره ای بدون لبخند است. از آنجا که ادوارد آدم درون گرایی است، شاید دوست ندارد که خیلی در مکان های عمومی توی چشم و مورد توجه باشد.

کیم کارداشیان

با ستاره های هالیوودی بداخلاق و عبوس آشنا شوید (عکس)

کیم کارداشیان جزو ستاره هایی است که هیچگاه در عکس هایش نمی خندد. البته او برای این کار دلیلی قانع کننده دارد که آن هم پوست صورت اش است. این ستاره واقع نما در مصاحبه ای در سال 2014، در جواب این که چرا همیشه در عکس هایش چهره ای جدی دارد، گفت: «من دوست ندارم که با خندیدن، صورتم چین و چروک بیافتد.»

او حتی یک بار، عکسی از خود و یکی از دوستانش را در حال خندیدن در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و زیر آن نوشت: «ببینید، من دارم می خندم. اما این کار را به ندرت انجام می دهم تا صورتم چین و چروک نیافتد.»

کانیه وست

با ستاره های هالیوودی بداخلاق و عبوس آشنا شوید (عکس)

خب ما دلیل نخندیدن کیم کارداشیان را در عکس هایش فهمیدیم اما چرا همسر او، کانیه وست، هم لبخندی بر لب ندارد؟ در واقع زمانی که دوربین روی صورت او زوم می شود، او حالتی بی روح و غمگین به چهره اش می دهد. اما چرا؟! شاید دلیلش تنفری است که از پاپاراتزی ها دارد، شاید هم او به حرف همسرش در مورد چین و چروک های صورت، گوش کرده است.

بلا حدید

با ستاره های هالیوودی بداخلاق و عبوس آشنا شوید (عکس)

یکی دیگر از ستاره هایی که با نخندیدن باعث شده مردم مهر افسردگی را به چهره او بزنند، بلا حدید است. بلا حدید همیشه به همراه خواهرش، جی جی حدید، بر فرش قرمز قدم می گذارد. اگر چه جی جی همیشه لبخند به لب دارد اما بلا دقیقا نقطه مخالف اوست.

شاید باورتان نشود اما او گفته که در مورد دوربین خبرنگاران، حس خوبی ندارد و احساس راحتی نمی کند. او می گوید: «مردم همیشه به من می گویند که چهره ای خشن و نامهربان دارم اما من واقعا از برقراری ارتباط با مردم لذت می برم. من فقط در مقابل دوربین است که احساس خوبی ندارم.»

امینم

امینم

به سختی می توان عکسی از امینم را در حال خندیدن پیدا کرد. در واقع او در زمان عکس گرفتن، هیچگاه لبخند نمی زند، به جای آن ترجیح می دهد که چهره ای جنگجویانه از خود را به جهان و مردم اش ارائه دهد. البته ما به چهره او سالهاست که عادت کرده ایم اما خوشحال می شویم اگر او در عکس هایش کمی لبخند بزند.

baarzesh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *