بیوگرافیعناوین لذت زندگی

بلک پینک، اعضا و بیوگرافی

بلک پینک Blackpink  یک گروه موسیقی دخترانه کره ای هستند که اعضای آن شامل جیسو ، جنی ، رزی و لیسا می شود. در بخش بیوگرافی سایت باارزش بلک پینک و اعضا این گروه هیجان انگیز کره ای را بیشتر بررسی میکنیم.

دانلود همه آهنگ های بلک پینک با پلی لیست

 

بلک پینک، اعضا و بیوگرافی

بیوگرافی بلک پینک ، معرفی اعضای گروه کره ای بلک پینک ، موفقیت های بلک پینک ، زندگی شخصی اعضای بلک پینک

معرفی کیم جی سو

کیم جی سو با نام هنری جیسو  متولد 3 ام ژانویه 1995  یک خواهر و برادر بزرگتر از خودش دارد.خواننده و بازیگر معروفی در کره بحساب میاد، ژانر هایی که جیسو در آن فعالیت میکند شامل کی پاپ ، ئی دی ام ، هیپ هاپ و ترپ هست. بعنوان وکالیست هم در گروه بلک پینک حضور دارد.

جیسو بلک پینک

جیسو در 2018 در نظرسنجی گالوپ رتبه 10 و در 2019 رتبه 17 محبوب ترین خوانندگان کیپاپ را بدست آورد .تا اکتبر 2022 بیش از 65 میلیون فالوئر در اینستاگرام جیسو را دنبال می کردند.

 


معرفی جنی کیم

جنی کیم با نام هنری جنی متولد ۱۶ ژانویه ۱۹۹۶ کره جنوبی خواننده و رپر معروفی در کره میباشد که در 2016 به عضویت گروه بلک پینک درامد.جنی تک فرزند هست ،خانواده اش میخواستند برای ادامه تحصیل به امریکا بفرستند ولی او موسیقی را انتخاب کرد.جنی آهنگ های ریانا را دنبال میکرد و او را الگوی خودش قرار داد البته در زمان کار اهنگهای بیلی ایلیش و لانا دل ری را هم گوش می دهد. ژانرهایی که جنی در ان فعالیت می کند کیپاپ ، دنس پاپ ، هیپ هاپ میباشد.

جنی بلک پینک

جنی در اکتبر 2018 به عنوان تک خوان آهنگ خود بنام سولو را در کنسرت اجرا کرد که رکورد پربازدید ترین تک خوان زن در کره را شکست و بمدت دو هفته در صدر جدول گائون قرار داشت.

 


معرفی رزان پارک یا رزی

رزان پارک با نام هنری رزی متولد ۱ فوریه ۱۹۹۷ او در نیوزلند بدنیا آمده و بزرگ شده ی استرالیاست.او یک خواهر بزرگ‌تر از خود دارد . در سال 2016 به‌ عضویت بلک‌پینک درآمد.رزی بلک پینک

رزی با آلبوم خودش بنام “آر” در سال 2021 فعالیت فردی خود را آغاز کرد که در هفته اول با فروش نزدیک به نیم میلیون رکورد پرفروشترین آلبوم تک خوان زن را در کره شکست و همچنین برای اولین بار یک سولوئیست کی پاپ در صدر چارت 200 آهنگ بیلبورد قرار گرفت.

 


معرفی لالیسا مانوبان یا لیسا

لالیسا مانوبان با نام هنری لیسا متولد  ۲۷ مارس ۱۹۹۷ ، تک فرزند  و با مادر تایلندی و ناپدری اهل سوئیس که سرآشپز معروفی هست بزرگ شده است. رپر و خواننده که در کره فعالیت میکند.جالب اینکه او با توصیه یک فالگیر اسمش را به لالیسا بعنوان پرستش شده تغییر داد.در سال 2011 لیسا به کره جنوبی نقل مکان کرد و در سال2016 عضویت بلک پینک درامده است.

لیسا بلک پینک

اولین تک آلبوم  لیسا در 10 سپتامبر 2021 به نام لالیسا  منتشر شد پس از انتشار، موزیک ویدئوی «لالیسا»   به پربازدیدترین ویدئو یک سولوئیست در ۲۴ساعت اول تبدیل شد و رکورد !Me تیلور سوئیفت  را شکست و در رتبه دوم ۲۰۰ آهنگ  بیلبورد قرار گرفت.

 

 

یک دیدگاه

  1. من فن پنج ساله بلک پینک هستم و به بلینک جدی هستم بین هیچ کدومشون فرق نمیزام و بهشون افتخار میکنم به هیچ گروه دیگه ای هیت نمیدم و یه ارمی هم هستم💜😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *