فوتبال ایران

آخرین خبر از انتخاب سرمربی تیم ملی بعد از حادثه تلخ برای وزیر ورزش

بر اساس اعلام استاندار کرمان، وزیر ورزش و جوانان در معاینات اولیه مشخص شد که نیاز به جراحی ندارد و تنها به دلیل لخته خون در مغر می‌بایست چند روزی تحت نظر باشد. با وجود این حادثه برای وزیر انتخاب سرمربی برای تیم ملی فوتبال کشورمان توسط فدراسیون فوتبال به تاخیر نمی‌افتد. به این خاطر که پیش از این سفر مهدی تاج برای انتخاب سرمربی تیم ملی با وزیر مشورت کرده بود.

حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش نماینده دولت و رئیس جمهور در تیم ملی است. البته او همواره از انتخاب‌های فدراسیون فوتبال دفاع کرده و به آن احترام گذاشته است. پیش‌تر هم با وجود اینکه دوست داشت، قرارداد کارلوس کی‌روش از سوی فدراسیون فوتبال تمدید شود، فدراسیون فوتبال به همکاری خود با این مربی پایان داد.

متاسفانه در این حادثه تلخ یکی احمدی، مشاور وزیر ورزش جان باخت که به این خاطر به خانواده احمدب تسلیت می‌گوییم و امیدواریم وزیر ورزش و همه کسانی که در حادثه سقوط بالگرد در شهر بافت آسیب دیدند، هر چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورند.

قرار است تیم ملی در روزهای آتی و در نشست هیئت رئیسه در خارک سرمربی تیم ملی را انتخاب شود تا تیم ملی برای بازی دوستانه با روسیه و عراق در فیفا دی فروردین مهیا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *