پلی لیست آهنگ های خارجی

پیت بول پلی لیست بهترین آهنگها

آهنگهای پیت بول

پیت بول پلی لیست بهترین آهنگها

پیت بول پلی لیست بهترین آهنگها

بیوگرافی پیت بول خواننده

آرماندو کریستین پرز  (متولد ۱۵ ژانویه ۱۹۸۱ میامی فلوریدای آمریکا) که بیشتر با نام هنری پیت‌بول (Pitbull) شناخته می‌شود، خواننده هیپ هاپ آمریکایی و برنده جایزه گرمی بهترین آلبوم لاتین سال ۲۰۱۵ است.

وی کار خوانندگی خود را از سال ۲۰۰۴ به‌طور رسمی و با بیرون دادن آلبوم ام.آی.ای.ام.آی آغاز کرد. دومین آلبوم او با نام ال ماریل در ۲۰۰۶، آلبوم سوم او بوت‌لیفت، در ۲۰۰۷ و آلبوم چهارم او با نام شورش در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این آلبوم شامل تک‌آهنگ می‌دونم منو می‌خوای (آهنگ I Know You Want Me) بود که مدتی در رتبهٔ دوم بیلبورد هات ۱۰۰ و رتبهٔ چهارم جدول تک‌آهنگ‌های بریتانیا قرار گرفت و باعث شد پیتبول از شهرت بیشتری برخوردار شود. او برای خوانندگان مختلفی از جمله کوین رادولف، تی-پین و آشر، آهنگسازی کرده‌است. او در رده‌بندی مجلهٔ بیلبورد، در رتبهٔ ۴۵اُم بهترین هنرمندان دهه ۲۰۱۰ و رتبهٔ ۲۴اُم بهترین هنرمنزان لاتین دههٔ ۲۰۱۰ قرار گرفت.پیتبول تا ماه مه ۲۰۱۹ توانسته‌است ۳۵ جایزه از جوایز موسیقی لاتین بیلبورد را به‌دست‌آورد. 

مشوق اصلی او برای قدم نهادن در این عرصه لیل جان بود. همچنین وی نیز طی همکاری با اشخاصی نظیر نیر و ماهامبی، آن‌ها را به صنعت موسیقی دنیا معرفی کرد. وی در سال ۲۰۱۸ با آرش در آهنگ Goalie Goalie نیز همکاری کرده‌است. همچنین پیتبول خواننده رسمی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بوده‌است.

زندگی و کارهای انجام‌شده 

پیت‌بول در ۱۵ ژانویهٔ ۱۹۸۱ در یک خانوادهٔ مهاجر کوبایی در میامیِ آمریکا متولد شده‌است. او در ۳سالگی می‌توانست که اشعار خوزه مارتی را به زبان اسپانیایی بخواند و تکرار کند. 

در دوران جوانی، پدر و و مادر او از هم جدا شدند و وی بیشتر زندگی خود را با مادرش گذراند. سپس بر روی حرفه‌اش، که خوانندگی بود، تمرکز کرد. در ۲۰۰۴، آلبوم ام.آی.ای.ام.آی را منتشر کرد که آهنگ اول آن «کولو» بود.

این آهنگ توسط لیل جان و برادران دیاز تهیه شده‌بود که رتبهٔ ۳۲ را در آهنگ‌های خوب و رتبهٔ ۱۱ را در آهنگ‌های خوبِ رپ به خودش اختصاص داد.

از معروف‌ترین آهنگ‌های وی می‌توان به «می‌دونم منو می‌خوای I Know You Want Me»، «اونو تعطیل کن Shut It Down»، «برو دختر Go Girl»، «خدمات اتاق هتل Hotel Room Service»، «دیوانه Crazy» و «هی عزیزم Hey Baby» نام برد.

پیت‌بول با بسیاری از خوانندگان معروف، آهنگ خوانده و حتی ریمیکسهایی را درست کرده‌است که می‌توان به «دی‌جی، ما را عاشق کن DJ Got Us Fallin’ in Love» به‌همراه آشر، «من اونو دوست دارم I Like It» به‌همراه انریکه ایگلسیاس و «روی صحنه On the Floor» به‌همراه جنیفر لوپز نام برد.

پیت‌بول در سال ۲۰۱۰ آلبومی تمام‌اسپانیولی با نام «آرماندو Armando» منتشر کرد که به‌خاطر این آلبوم به‌عنوان نامزد بهترین آلبوم «لاتین» قرار گرفت.

پیت بول پلی لیست بهترین آهنگها

آهنگ های معروف پیت بول

  • من میدونم تو منو میخوای
  • بون، بون
  • همه چیز را به من بده
  • روی من ببار
  • عشق جهانی
  • مهمانی را قطع نکن
  • چوب
  • گلوله ی آتش
  • رهایی
پلی لیست آهنگ های آسترو پلی لیست آهنگ های آسترو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *