فوتبال جهان

کی روش در شوک حرکت باورنکردنی رقیب قطر

تیم ملی قطر امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف نیوزیلند رفت. شاگردان کی‌روش در نیمه اول با یک گل از حریف عقب افتاده بودند اما بازی در پایان نیمه اول نیمه‌کاره ماند چرا که بازیکنان نیوزیلند از ورود به زمین و ادامه بازی با قطر خودداری کردند.

در حالی که مشخص نبود علت این تصمیم عجیب نیوزیلندی‌ها چه بوده است کارلوس کیروش در پایان بازی در مصاحبه با تلویزیون قطر از اتفاقی که در زمین افتاده و باعث کناره‌گیری نیوزیلندی‌ها از ادامه مسابقه شده بود پرده برداشت.

کیروش در پاسخ به سوال تلویزیون قطر درباره اینکه چه شد که نیوزیلند در نیمه دوم به زمین نیامد گفت: بعد از نیمه اول ما در کمال شگفتی شاهد بودیم که کاپیتان نیوزیلند به سراغ ما آمد و گفت بازیکنان نیوزیلند تصمیم گرفته‌اند به زمین برنگردند و بازی را رها کرده‌اند. واقعیت از این قرار است: ظاهرا دو بازیکن از دو تیم در جریان مسابقه با هم درگیری لفظی داشتند. اینکه کدام شروع کرده و کدام ادامه داده مسئله‌ای است که فقط خودشان می‌دانند. بازیکنان نیوزیلند تصمیم گرفتند از هم‌تیمی‌شان حمایت کنند. ما هم تصمیم گرفتیم از بازیکن‌مان حمایت کنیم. کادر فنی نیوزیلند هم از ادعای بازیکن‌شان حمایت کردند و ما هم پشت بازیکن‌مان ایستاده‌ایم. هیچ شاهدی در کار نیست. داور چیزی نشنیده، نیمکت‌ها و مربی‌ها چیزی نشنیده‌اند. این دعوایی بین دو بازیکن است.

کیروش در ادامه صحبت‌هایش نشان داد از حرکت نیوزیلندی‌ها و نیمه‌کاره ماندن بازی تیمش عصبانی است. او گفت: ما شاهد اتفاقی عجیب هستیم. این اولین بار در تاریخ فوتبال است که به چنین دلیلی بازی نیمه‌کاره می‌ماند. واقعا نمی‌شود فهمید که چرا چنین تصمیمی گرفته شد. حالا مسئولان فوتبال باید درباره اتفاقی که افتاد تصمیم بگیرند. شک ندارم فیفا این حرکت را زیر نظر گرفته و بررسی می‌کند. من از مربی آنها و از داور پرسیدم ولی هیچکس چیزی نشنیده بود. همینطور که گفتم هیچ شاهدی وجود ندارد و البته ما در یک بازی دوستانه شرکت داشتیم و آنها زمین را ترک کردند.

257 251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *