عناوین اخبار فوتبالفوتبال ایران

فتح اله زاده:اگر استقلال سپاهان را ببرد…

علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال درباره عملکرد جواد نکونام و شاگردانش در دوبازی اخیر می گوید که این نتایج را پیش بینی می کرده و به دلیل موفقیت های اخیر لب به تمجید از سرمربی جدید آبی ها باز می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال در گفت و گو با گل درباره عملکرد جواد نکونام و شاگردانش در دوبازی اخیر می گوید که این نتایج را پیش بینی می کرده و به دلیل موفقیت های اخیر لب به تمجید از سرمربی جدید آبی ها باز می کند :”من فکرش را می کردم که استقلال این دو بازی را ببرد؛ چون هم به توانایی های بازیکنان و هم جواد نکونام ایمان و اعتقاد راسخ دارم. جواد واقعا مربی زحمتکشی است و برای تیمش بسیار وقت می گذارد و حقیقتا تمام وقتش برای تیم است. بعضی ها تمام وقت شان را روی مسائل حاشیه ای می گذارند، اما نکونام نشان داده که وقت و تمرکز اش را فقط روی تیم گذاشته است. البته این انتظار را هم ندارم که نکونام با توجه به بضاعت تیم بتواند همه تیم ها را ببرد و واقعیت این است که استقلال نیاز دارد تا به لحاظ بازیکن تقویت شود.”

مدیرعامل ساب استقلال می گوید در سال های اخیر به استقلال ظلم کرده اند و خودش هم چون خواسته مقابل این ظلم بایستد قربانی شده است :”متاسفانه در این چند سال در حق استقلال ظلم شده است. وقتی من هم به این تیم آمدم و خواستم با ظلم مبارزه کنم با خود من مبارزه شد و جلوی من را گرفتند. متاسفانه در حال حاضر استقلال چند قسمت شده است. یک بخش آن به یکجا و بخش های دیگرش به جاهای دیگر وابسته هستند. من را هم قربانی کردند که مشکلی نیست و عیبی ندارد، من اگر صد جان هم داشته باشم فدای هواداران، اما با نامردی این کار انجام شد. ما را زدند، اما خدا کند استقلال را نزنند چون این تیم میلیون ها هوادار دارد.”

فتح اله زاده درباره بازی پیش رو مقابل سپاهان هم معتقد است که اگر استقلال بتواند در اصفهان نتیجه بگیرد باید مجسمه جواد نکونام را ساخت :’ما الان بازی های سختی داریم. اگر سپاهان را ببریم, واقعا باید مجسمه جواد را با طلا بسازند. علاوه بر سپاهان ما بازی های سخت زیادی داریم، بنابراین نیاز است تیم تقویت شود. آقای خطیر هم نباید بایستد. در سالهایی که خدمت کردم اینها به من کم بد نکردند. همین کمپ ناصرخان حجازی که زمین آن را از یکجا گرفتم و ساحتم و الان قیمت آن 2 هزار میلیارد است، اما. کسی به این موضوع توجه نکرد. آقای خطیر باید بداند که بایستی وسط گود برود و مبارزه کند و حق تیمش را بگیرد و ما هم پشتش هستیم. از جواد هم تشکر می کنم که تمام وقتش را گذاشت و برد های خوبی در شروع فصل جدید داشتیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.”

او در پایان تاکید با اشاره به وضعیت ورزشگاه آزادی و سکوهای خالی از تماشاگر می گوید:”بدون هوادار فوتبال نمی چسبد وقتی آدم پرچم های آبی هوادار را نمی بیند انگار یک چیزی کم دارد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *