فوتبال ایران

سپاهان قهرمان می شود!

امید نورافکن پس از برتری 5 بر صفر تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل پیکان اظهار داشت: مقابل ملوان باید هوشیارانه‌تر بازی می‌کردیم و همه چیز دست ما بود. قهرمانی این فصل متعلق به سپاهان است. بازی خیلی خوبی مقابل پیکان ارائه کردیم، اما از دقیقه 75 به بعد می‌توانستیم یکی دو گل دیگر بزنیم که نتوانستیم. فوق‌العاده هجومی بازی کردیم و نیاز به سه امتیاز داشتیم.

وی که با برنامه «فوتبال برتر» گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه گفت: دو ماه پیش هم گفتم که قهرمانی تا هفته پایانی مشخص نمی‌شود و همین‌گونه شد. امیدوارم مقابل مس کرمان هم مانند دیدار با پیکان سرحال باشیم و با کسب سه امتیاز، به قهرمانی امیدوار باشیم. این بازی برای مس حساسیت بالایی دارد و هیچ مسابقه‌ای آسان نیست. اگر دیداری را آسان بگیریم، نتیجه را از دست می‌دهیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان با اشاره مجدد به توقف دو هفته گذشته طلایی‌پوشان برابر ملوان بندر انزلی بیان کرد: نیم‌ساعت پایانی دیدار با ملوان را شُل گرفتیم و بازی عوض شد، اما سپاهان با تمام این مسائل شایسته قهرمانی این فصل بود و قهرمان این فصل است.

نورافکن با ابراز امیدواری به قهرمانی سپاهان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: با همه مسائلی که خارج از فوتبال وجود دارد، اگر سپاهان در هفته پایانی جایگاه نخست را به دست نیاورد، امسال قهرمان شد. به زعم همه اهالی فوتبال، تماشاگرانی که فوتبال را می‌فهمند و می‌دانند پشت پرده فوتبال ایران چه مسائلی وجود دارد، سپاهان قهرمان لیگ امسال شد.

وی در مورد شوت‌های دقیق خود که تبدیل به گل می‌شود، تصریح کرد: تمرینات زیادی می‌کنیم و برخی مسائل به ذات فوتبال برمی‌گردد. برنامه‌ریزی خوبی دارم و می‌توانم موارد تمرینی را به مسابقه منتقل کنم. باید بهتر از این‌ها باشم و من مسئولیت‌پذیر هستم. امیدوارم این راه را در سال‌های آینده ادامه بدهم و خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *