فوتبال ایران

مهندس بارسلونا در آستانه پیوستن به مسی

اینترمیامی در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک تیم بزرگ با تعدادی از بزرگترین ستاره‌هایی است که تا به حال برای بارسلونا بازی کرده‌اند. پس از به خدمت گرفتن لیونل مسی و سرخیو بوسکتس، تیم MLS مذاکراتی را با جوردی آلبا آغاز کرده و اکنون نیز به دنبال جذب آندرس اینیستا است.

به گزارش RAC۱، باشگاه تحت مربیگری تاتا مارتینو یکی از باشگاه‌هایی است که می‌خواهد هافبک لامانچا را به خدمت بگیرد که دوران حضورش در باشگاه ژاپنی ویسل کوبه را که از سال ۲۰۱۸ در آن بازی می‌کند، به پایان رسانده است. هافبک ۳۹ ساله سابق بارسلونا همچنان می‌خواهد به بازی ادامه دهد و اینترمیامی او را در ترکیب خود می‌خواهد.

اینیستا اذعان کرد: «برای مسی خوب و خاص بود که به بارسلونا بازگردد.» اکنون او این شانس را دارد که دوباره با مهاجم آرژانتینی در رختکن مشترک شود: آنها در بارسلونا ۴۸۸ بازی را در کنار سرخیو بوسکتس انجام دادند.

عربستان سعودی همچنان یکی از گزینه‌ها است

اینیستا در حال بررسی گزینه‌های دیگری از جمله پیشنهادی از سوی عربستان سعودی است. این ملی‌پوش سابق اسپانیا در چند روز آینده تیم بعدی خود را انتخاب خواهد کرد. جوردی آلبا هنوز تایید نکرده که در ماه‌های آینده کدام پیراهن را بر تن خواهد کرد. این مدافع چپ نیز چندین پیشنهاد دارد، اما بیشتر به رفتن به اینترمیامی علاقه‌مند است.

تیم دیوید بکام نه تنها می‌خواهد با ستاره‌هایی مانند چهار بازیکن سابق بارسلونا تیمی قهرمان تشکیل دهد، بلکه می‌خواهد اعتباری برای لیگ به ارمغان بیاورد و همچنین تعداد تماشاگران مسابقات MLS را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *