آموزشآموزش فتوشاپآموزش گرافیک

آموزش نصب فتوشاپ 2020

سلام دوستان وقت بخیر
امیدوارم هر جا که هستین حالتون خوبه خوب باشه ، من فرشاد امیرشوقی هستم از وب سایت باارزش دات نت
در این پست قصد دارم نحوه نصب نرم افزار بسیار محبوب و کاربردی ادوبی فتوشاپ رو براتون آموزش بدم.

آموزش گام به گام نصب فتوشاپ 2020
آموزش گام به گام نصب فتوشاپ 2020

اگه شما هم از اون دسته کاربرانی هستین که با نصب ادوبی فتوشاپ مشکل دارین کافیه با من همراه باشین تا ببینین که این کار چقدر آسون و راحته. من این آموزش رو به دو صورت تصویری و ویدیویی تهیه کردم که هرکدومو راحت بودین میتونین استفاده کنین.
ابتدا آموزش تصویری :

آموزش تصویری نصب ادوبی فتوشاپ 2020

اولین مرحله برای نصب برنامه ادوبی فتوشاپ ، دانلود این نرم افزاره ، برای دانلود این نرم افزار میتونین از سایت بسیار خوب soft98 کمک بگیریم.

سافت 98 کرک شده ادوبی فتوشاپ ورژن 21.0.0.37 رو در اختیارمون قرار داده که کارمون رو خیلی راحت کرده، کافیه نرم افزار رو دانلود کنیم دسترسی سیستم رو از اینترنت قطع کنیم و فایل set-up.exe رو اجرا کنیم.

نصب فتوشاپ
نصب فتوشاپ

سپس در پنجره باز شده زبان مورد نظر برای نصب برنامه و استفاده از اون رو انتخاب میکنیم و در کادر پایین محلی برای نصب برنامه در نظر میگیریم ( که توصیه میکنیم جاشو عوض نکنین )  و منتظر میمونیم که مراحل نصب تموم شه.

آموزش نصب فتوشاپ
آموزش نصب فتوشاپ

.( برای آموزش اساس و پایه فتوشاپ اینجا کلیک کنید)

 این نسخه ، نسخه افلاین فتوشاپه و نیازی نیس بعد از نصب دسترسی نرم افزار و خودمونُ از نت قطع کنیم پس خیلی راحت میتونیم از نرم افزار استفاده کنیم بدون اینکه مشکلی برامون پیش بیاد. در مرحله بعد نرم افزار را اجرا میکنیم و وارد edit قسمت Preferences و در نهایت General  را انتخاب میکنیم  ( که به جای طی کردن این روال میتونیم با زدن همزمان دکمه Ctrl+k به این صفحه برسیم ) و مطمئن میشیم که گزینه Auto show the home screen تیک نداشته باشد.

نصب Adobe photoshop 2020
نصب Adobe photoshop 2020

و در مرحله آخر دکمه ok رو میزنیم و تمام.

آموزش ویدیویی نصب Adobe photoshop 2020

در این قسمت میتونین با دیدن این ویدیو مراحل نصب رو به راحتی یاد بگیرین و اجراش کنین.

آموزش ویدیویی نصب فتوشاپ 2020

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشین
منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
baarzesh.net

‫15 دیدگاه ها

  1. سلام من فتوشاپ 2020 رو از سافت98 دانلود کردم.بعد از اینکه اکسترکت میکنم و فایل ست آپ رو اجرا کردم و روی ادامه زدم تا نزدیکی ۳۰ درصد رفت ولی یهو ارور داد

    1. چون نرم افزارهایی که ماها استفاده میکنیم اکثرا کرک هستن بعضا همچین مشکلاتی بوجود میان ، عیب نداره ورژن 2019 هم ورژن خوبیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *