BTSآهنگ انگلیسیآهنگ خارجیآهنگ کره ای

پلی لیست بهترین اهنگهای بی تی اس

لیست پخش برترین آهنگ های BTS بی تی اس

پلی لیست بهترین اهنگهای بی تی اس در این پست از سایت باارزش بحضور شما دوستان عزیز تقدیم می شود. در پست تمام آهنگ های بی تی اس ، اکثریت آهنگ های بی تی اس جمع اوری شده ، دیدن این پست  برای دوستان باارزش  توصیه میشود.

بهترین آهنگ های بی تی اس یکجا

لیست پخش اهنگهای بی تی اس

 

تمام آهنگ های بی تی اس

معرفی بی تی اس

بی‌تی‌اِس (به انگلیسی: BTS، به کره‌ای: 방탄소년단) که با نام بَنگتَن بویز (به انگلیسی: Bangtan Boys) نیز شناخته می‌شود، گروه پسرانهٔ هفت نفرهٔ اهل کرهٔ جنوبی است. تشکیل این گروه از سال ۲۰۱۰ آغاز شد و در سال ۲۰۱۳، زیر نظر بیگ هیت اینترتینمنت شروع به کار کرد. اعضای گروه — جین، شوگا، جی هوپ، آراِم، جیمین، وی و جونگ کوک — در ترانه‌سرایی و تهیهٔ بیشتر آثار خود مشارکت دارند. بی‌تی‌اس در ابتدا به‌عنوان یک گروه هیپ هاپ شروع به کار کرد ولی در طول زمان سبک‌های گوناگونی را پوشش داد. متن ترانه‌های آن اغلب دغدغه‌های شخصی و اجتماعی، سلامت روان، مشکلات دوران مدرسه، فقدان، عشق به خود و فردگرایی را شامل می‌شود. آثار این گروه اقتباسی از ادبیات و مفاهیم روان‌شناختی و شامل یک خط داستانی مربوط به جهانی جایگزین است. بی‌تی‌اس تاکنون چندین آلبوم منتشر و چند تور جهانی برگزار کرده‌است.

 

‫41 دیدگاه ها

  1. خیلی اهنگاش خوشگله منم ارمیم و تصوراتم فراتر از دیدن اوناس من در تصوراتم میخوام باهاشون همکاری کنم و این داره تبدیل میشه به هدف و بعدش موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *