اخبار کسب و کارها

کولرهای گازی سری Hi-Smart جی پلاس

کولرهای گازی سری Hi-Smart جی پلاس-

کولرهای گازی سری Hi-Smart جی پلاس، محصول جدید شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران است که در دو حالت سرمایش و گرمایش عمل می کند. سری Hi-Smart جی پلاس در ظرفیت های 9000، 12000، 18000 و 24000 Btu/hr به بازار عرضه شده و قابلیت کارکرد تا دمای 43 درجه سانتیگراد را دارد.

این محصول هم مانند تمامی کولرگازی های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه خنک کردن گاز را برعهده دارد که در فضای باز نصب می شود. این یونیت با اتصالات و لوله ها به پنل داخلی مرتبط می شود. یونیت داخلی که از طراحی زیبایی برخوردار است داخل اتاق یا سالن نصب می شود و وظیفه وزش باد را ایفا می کند. محصول جدید شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر دی سی روتاری است که علاوه بر یکنواختی سرمایش و گرمایش، موجب کاهش چشمگیر مصرف برق نیز می شود.

از کولرهای گازی جی پلاس

یکی از مشخصه های فوق العاده این سری از کولرهای گازی جی پلاس استفاده از گاز مبرد R32 است که برای اولین بار در ایران در دستگاه های کولر گازی استفاده شده است. نکته جالب در مورد گاز R32 این است که این گاز دارای ODP صفر و GWP 650 است. همین مسئله باعث می شود تا این کولر جزو محصولات دوستدار محیط زیست قرار گیرد.

علاوه بر این، کولرهای گازی سری Hi-Smart جی پلاس با پرتاب چهارجهته باد، یکنواخت ترین و مطلوب ترین هوا را در تمام نقاط محیط ایجاد می کند.

کولرهای گازی سری Hi-Smart جی پلاس

کولرهای گازی سری Hi-Smart جی پلاس، به حسگرهای حرارتی مجهز هستند که به کمک آن می توانند دما و شرایط محیط را مورد بررسی قرار دهند و سرعت فن را متناسب با آن تنظیم کنند. برای این محصول حالت خواب (Sleep Mode) هم در نظر گرفته شده است؛ در این حالت دستگاه به صورت خودکار بهترین شرایط خواب را تشخیص داده و همواره دما را در حالت مناسب نگه می دارد.

از دیگر قابلیت های این سری از کولرهای گازی جی پلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تکنولوژی پره های طلایی (Golden Fin)
  • کارکرد هوشمند
  • اپلیکیشن کاربردی
  • قابلیت اتصال به سیستم Wi-Fi داخلی و کنترل مرکزی
  • پرتاب باد طولانی
  • قابلیت تنظیم رطوبت
  • مجهز به تایمر
  • تکنولوژی تصفیه هوای چند لایه

کولرهای گازی جی پلاس دارای 5 سال ضمانت تعویض كمپرسور، 24 ماه گارانتی قطعات فنی (با قابلیت تمدید گارانتی) و پشتیبانی 24 ساعته شرکت گلدیران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *