اخبار کسب و کارها

معرفی تیم های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲

معرفی تیم های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲

معرفی تیم های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲

30 آبان سال 1401 سوت آغاز اولین دیدار جام جهانی 2022 زده خواهد شد و دوستداران وزرش محبوب فوتبال این فرصت را دارند که با انجام تحلیل های مناسب بازی های مختلف جام جهانی را پیش بینی کرده و بتوانند جوایز ارزنده ای را نصیب خود کنند. در این بازی ها که 32 تیم از 5 قاره حاضر هستند برای اولین بار و بر خلاف سنت های پیشین در پاییز برگزار خواهد شد تا شدت گرمای کشور قطر کاهش یافته و تیم ها بتوانند راحت تر بازی های خود را دنبال کنند. تیم ملی کشور عزیز ما ایران نیز مانند دو دوره پیشین امسال نیز در این بازی ها با یک تیم قدرتمند حاضر شده و این فرصت را دارد تا با انجام بازی های موفق و درخشان برای اولین بار از دور مقدماتی این رقابت های صعود کرده و در میان 16 تیم برتر جهان قرار بگیرد.

تیم ملی کشور ما که در دوره پیشین در گروه مرگ قرار داشت با بد اقبالی و تنها با یک اختلاف امتیاز نتوانست از گروه خود صعود کند و با چهار امتیاز بهترین نتیجه تاریخ خود را کسب کرد. پیش بینی شما از رقابت های جام جهانی 2022 به چه صورت می باشد؟ آیا تیم ملی ایران با اتکاء با تیم پر مهره و جوان خود این فرصت را دارا می باشد که از گروه خود صعود کند؟ آیا پیش بینی می کنید مهدی طارمی بتواند عملکرد درخشان خود در تیم پورتو را نیز در تیم ملی تکرار کند؟ پیش بینی می کنید کدام تیم ها به مرحله حذفی صعود خواهند کرد؟

  پیش بینی مرحله مقدماتی  جام جهانی 2022

اولین مرحله جام جهانی که برای ما ایرانی ها مهم ترین نیز به حساب می آید بخش مقدماتی می باشد. تیم ملی که در گروه 2 است با تیم های قدرتمندی همچون انگلستان و آمریکا هم گروه شده ایم. در این مرحله از بازی های که هر تیم 3 بازی را پیش رو خواهند داشت دقیقا 48 بازی انجام خواهد گرفت و صدر نشین هر گروه با تیم دوم گروه دیگر بازی حذفی را انجام خواهد داد. در این مرحله پیش بینی می شود تیم های قدرتمندی همچون انگلستان ، برزیل ، آرژانتین و بلژیک بهترین نتایج را کسب کنند و به عنوان سر گروه صعود کنند.

در این مرحله هر یک از بازی ها برای ما حکم مرگ و زندگی دارد و در صورتی که بتوانیم 5 امتیاز از 3 بازی کسب کنیم امکان صعود به عنوان تیم دوم را خواهیم داشت. علاوه بر این باید در نظر داشته باشیم که بازی با آمریکا علاوه بر اینکه 3 امتیاز دارد به عنوان یک بازی حیثیتی نیز به حساب می آید که تمامی دنیا منتظر دیدن آن هستند.

  پیش بینی مرحله حذفی  جام جهانی 2022

مرحله حذفی جام جهانی به بخشی گفته می شود که 16 تیم صعود کرده از مرحله گروهی باید به منظور حضور در مراحل بالاتر با هم رقابت کنند. در این بخش تیم های صعود کرده به عنوان تیم اول باید با تیم دوم گروه های زوج بازی کرده و برنده این بازی ها در مرحله بعدی حذفی یعنی یک هشتم نهایی قرار می گیرند. بر اساس پیش بینی های صورت گرفته توسط کارشناسان ورزشی در صورتی که اتفاق عجیبی رخ ندهد باید انتظار داشت تیم هایی مانند برزیل ، آلمان ، فرانسه ، انگلیس و آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی نیز حضور پیدا کنند. پیش از اینکه در بازی های جام جهانی پیش بینی های خود را ثبت کنید باید به یاد داشته باشید که این جام مملو از شگفتی ها می باشد و ما این مرتبه انتظار داریم تیم ملی کشورمان با دارا بودن بازیکنان لژیونر یکی از شگفتی های اصلی باشد. بر اساس کارشناسان اروپایی انتظار می رود مهدی طارمی پس از درخشش در تیم پورتو به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تورنمنت معرفی شود.

  پیش بینی مرحله نیم نهایی  جام جهانی 2022

شاید اوج پیش بینی فوتبال جام جهانی به زمانی ختم شود که چهار تیم اصلی باید مقابل یکدیگر قرار گیرند. در این مرحله بهترین تیم های این تورنمنت باید ماحصل چهار سال تلاش خود را کسب کنند. با وجود اینکه هر چهار تیم از شایستگی های بسیاری برخوردار هستند ولی این مرحله جایی برای اشتباه نیست و تیم ها باید با قدرتمندترین ترکیب خود روانه بازی شوند. پیش بینی ها نشان می دهد تیم ملی های بلژیک و انگلستان به عنوان اصلی ترین کاندید برای حضور در این مرحله تلقی شوند. علاوه بر این نباید از تیم ملی فرانسه نیز که یکی از بهترین ترکیب ها را دارا می باشد و مدافع عنوان قهرمانی نیز می باشد از قلم انداخت.

  پیش بینی قهرمان  جام جهانی 2022

پیش بینی قهرمان جام جهانی پیش از آغاز این تورنمنت کار بسیار دشواری است. تا زمان آغاز این جام اتفاق های بسیاری ممکن است رقم بخورد ، مصدومیت بازیکنان کلیدی ، محرومیت و افت کیفیت بازیکنان از مهمترین عوامل تاثیرگذار به حساب می آیند. ولی بر اساس وب سایت ها و تحلیل های مفسرین خارجی هم اکنون تیم ملی برزیل و انگلستان بیشترین شانس را برای حضور در بازی نهایی دارار می باشند. هوش مصنوعی به کار گرفته شده در این تورنمنت احتمال قهرمانی چهار تیم برزیل ، انگلستان ، فرانسه و بلژیک را از تمامی تیم ها بالاتر پیش بینی کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *