فوتبال ایران

مربی پرسپولیس: مصدومیت شیخ جزیی از فوتبال است

اوسمار ویرا مربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان از هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس، اظهار داشت: چند روز قبل یک بازی سخت داشتیم که بیش از ۱۳۰ دقیقه بازی کردیم.

اوسمار ادامه داد: در چند روز گذشته تلاش کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و از بازیکنان محافظت کنیم تا آنها به شرایط خوبی برسند. می‌دانیم که به لیگ برگشته‌ایم و سه امتیاز خیلی مهم است. امیدوارم بتوانیم فاصله‌مان را با سپاهان جبران کنیم.

وی در خصوص مصدومیت دیاباته افزود: شرایط ورزش حرفه‌ای اینطور است که این مصدومیت‌ها را شامل می‌شود. شیخ هم بازیکن مهمی برای ماست و سخت است که او را نداشته باشیم. او خیلی وقت‌ها می‌تواند در شرایط سخت به تیم کمک کند ولی ما بازیکنان دیگری داریم مانند عیسی آل کثیر که الان آماده شده و به شرایط قبل از مصدومیتش رسیده است. هم‌چنین لئاندرو پریرا را داریم که می‌تواند به ما کمک کند.

مربی پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال این شرایطی است که پیش می‌آید. شیخ هم بازیکن جوانی است و ما به عنوان مربی سعی می‌کنیم در تمرینات از او حمایت کنیم.

ویرا در پایان افزود: گاهی اوقات باید فشار بیاورید تا بازیکنان آماده شوند و گاهی اوقات نه. از این مصدومیت‌هایی که پیش آمده، خوشحال نیستیم اما مجبوریم که با آن کنار بیاییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *