فوتبال ایران

ساپینتو در نبود خارجی‌ها به یک ستاره‌اش دل‌خوش است

روزبه چشمی هافبک دفاعی ۲۹ ساله تیم استقلال در فصل جاری تاکنون در ۲۳ دیدار برای این تیم به میدان رفته و جزو نفرات اصلی و تاثیرگذار این تیم در رقابت‌های این فصل شمار می‌رود.

هافبک ملی پوش آبی‌پوشان که توانست در دیدار مقابل ولز در جام جهانی یک گل هم به ثمر برساند در فصل جاری به عنوان رهبری مقتدر در پیشانی خط دفاعی استقلال، بسیاری از حملات تیم‌های مقابل را خنثی کرده است.

این فوتبالیست کرجی پس از سه کارته شدن در دیدار مقابل ذوب آهن بازی حساس هفته۲ام مقابل آلومینیوم اراک را از دست داد تا زبیر نیک نفس جایگزین او باشد. حالا و با پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه‌ی روزبه چشمی، او در دیدار مقابل هوادار به ترکیب استقلال برمی‌گردد تا خیال ساپینتو نسبت به غیبت دو بازیکن خارجی استقلال در خط دفاعی راحت باشد.

کوین یامگا و رافائل سیلوا – دو مدافع راست و میانی تیم استقلال – در بازی قبل با دریافت کارت زرد ۴ اخطاره و محروم شدند تا ۵۰ درصد خط دفاعی استقلال مقابل هوادار دچار تغییر شود.

گفته می‌شود قرار است مرادمند و حردانی جای این دو نفر را پر کنند اما قطعا حضور روزبه چشمی در پیشانی خط چهار نفره دفاعی استقلال می‌تواند نقطه اتکای مطمئنی برای این تیم در مسابقات مقابل هوادار به شمار برود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *