فوتبال ایران

تنش و جنجال در رختکن تیم بازنده دربی

مس کرمان فاصله امتیازی خود با دیگر گزینه سقوط کمتر می‌بیند و نگرانی بزرگی برای هواداران این تیم شکل گرفته تا بار دیگر به پایان کار خود در لیگ برتر برسند.

شاگردان فرزاد حسین خانی بعد از شکست برابر پرسپولیس امیدوار بودند بتوانند این نتیجه را در دربی کرمان جبران کرده و همچنان شانس خود را برای بقا افزایش بدهند. با این حال با تک گلی که محسن آذرباد کاپیتان مس رفسنجان به ثمر رساند، این تیم اکنون با فاصله یک امتیازی نسبت به نفت آبادان یکی از گزینه‌های سقوط در فاصله سه بازی به پایان فصل محسوب می‌شود.

این شکست البته با حواشی زیادی هم همراه شد؛ هجوم لیدرهای مس کرمان به رختکن این تیم بعد از شکست در رفسنجان با درگیری جزئی طرفین همراه بود. لیدرهای باشگاه مس کرمان که نسبت به عملکرد برخی بازیکنان شاکی بودند، با حضور ناگهانی در رختکن این تیم، اعتراض تندی را نسبت به این شکست و عملکرد بازیکنان داشتند. گفته می‌شود در این بین دو بازیکن مس کرمان به هواخواهی از هم‌تیمی‌های خود در می‌آیند که باعث افزایش تنش در رختکن شده است.

با این حال بعد از دقایقی با میانجیگری مدیرعامل و سرمربی تیم این ماجرا ختم شده است.

مس کرمان هفته آینده در خانه برابر تراکتور قرار خواهد گرفت و باید دید قادر خواهند بود برابر تیم آماده پاکو خمس موفق به کسب امتیاز شوند یا خیر. زمزمه‌هایی نیز مبنی بر احتمال بدون تماشاگر شدن این بازی به دلیل اتفاقات دیدار با پرسپولیس به گوش می‌رسد و باید دید در این دیدار حساس که نارنجی پوشان نیاز مبرمی به کسب امتیاز دارند، چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *