فوتبال ایران

استقلالی ها داوطلبانه قراردادها را کاهش دادند

با عبور از حرفهای تکراری و بررسی چندباره عوامل مشکلات و بحران مالی شدید استقلالی‌ها در شروع فصل و با وجود تلاش جدی خطیر در دو هفته ابتدایی شروع کار اما جلوتر از دیگر مشکلات، استقلالی‌ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم ‌می‌کنند؛ مشکلاتی که حالا خطیر و نکونام برای حل آن با نگاه به آینده نزدیک متحد و همدل شدند.

جواد نکونام که به خوبی به مشکلات مالی آبی‌ها اشراف دارد در اولین گام برای حل این مشکل پیش‌قدم شد و با وجود توافق قبلی با مدیران سابق استقلال، در توافق جدید با علی خطیر رقم قرارداد خود را کاهش داد.

اقدامی که مطمئنا سیگنال جدی به دیگر آبی‌پوشان خواهد بود تا نسبت به کاهش قرارداد خود برای فصل جدید اقدام کنند تا به این ترتیب نه تنها مشکلات مالی باشگاه اندکی کاهش پیدا کند بلکه خود بازیکنان نیز بتوانند با خیالی آسوده‌تر مبالغ مورد انتظار قراردادی خود را از باشگاه طلب کنند و سریعتر به دستمزدهای خود دسترسی پیدا کنند.

اقدام امروز آبی‌ها شاید بیش از هر اقدام دیگری مشابه اقدام بازیکنان بارسلونا در فصل گذشته باشد که بعد از حضور ژاوی(که مانند نکونام لقب فرزند باشگاه را یدک می‌کشد) نسبت به کاهش دستمزدهای خود اقدام کردند و در بحران جدی باشگاه مطرح اسپانیایی با کاهش قراردادها، کمک شایانی به تغییر در روند تیم کردند.

شنیده‌ها از باشگاه استقلال حاکی از این است که پس از نکونام، بازیکنان دیگری مانند مهرداد محمدی، حسین حسینی و حسین مرادمند نیز چنین پیشنهادی را پذیرفتند و با صحبت‌های انجام شده از سوی نکونام و خطیر، این روند به زودی در استقلال سرعت خواهد گرفت تا با همکاری کادرفنی و بازیکنان از یک سو و پیگیری‌های کادر مدیریتی، استقلال از نظر مالی سال آرام‌تری را پیش‌رو داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *