فوتبال ایران

جوابیه تند فتح اله زاده به قربازاده

مدیرعامل سابق استقلال با تاکید بر اینکه از رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی شکایت کرده است گفت: اسنادی علیه من منتشر شد که از واقعیت به دور بوده که شامل ۱۴ مورد تشویش اذهان عمومی، تهمت، توهین و دروغ بوده است.

جوابیه تند فتح اله زاده به قربازاده

علی فتح‌الله‌زاده با اشاره به اتفاقات اخیر این باشگاه و اسناد منتشر شده علیه خود از سوی حسین قربان‌زاده رئیس سابق سازمان خصوصی سازی یادآور شد: امروز حرف‌های بسیاری داریم و شکایت هم کرده‌ایم، البته آنها نیز از من شکایتی را مطرح کرده‌اند و طرفین به دنبال آن هستند.

وی ادامه داد: در یک برنامه تلویزیونی مطالبی مطرح و رسانه‌ای شد که از واقعیت به دور بوده و قابل پیگیری است. در آن برنامه ۱۴ مورد قابل شکایت مطرح است که شامل تشویش اذهان عمومی، تهمت، توهین و دروغ بوده است.

او در واکنش به این سئوال که گفته می‌شود وی با قرار وثیقه یک میلیارد تومان آزاد است، گفت: این هم یکی دیگر از همان مطالب غیرواقعی است، شکایت شده اما تا این لحظه از سوی مراجع قضایی احضار نشده‌ام که برای من قراری صادر شود. وقتی احضار نشدم چرا می‌گویند وثیقه گذاشته و آزاد هستم؟

فتح‌اله زاده در مورد ۴ فقره چک و مبلغ یک میلیاردی که صحبت از آن شده بود هم تاکید کرد: این هم یکی دیگر از موارد غیرواقعی مطرح شده است. او به سند ۲۵۷ که از سوی قربانزاده رسانه‌ای شده بود اشاره کرد و گفت: این سند برداشت نبوده بلکه مربوط به واریز است. من در تاریخ ۱۳۹۲/۹/۱۲ از فردی مبلغ یک‌میلیاردتومان قرض کرده و به حساب باشگاه واریز کرده‌ام اما قربانزاده در آن برنامه برداشت اعلام کرد که اشتباه بوده است و جای تاسف است که فردی مانند او بدهکار و بستانکار را اشتباه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *