اخبار کسب و کارهافوتبال ایران

پیش بینی نتیجه بازی حساس ایران مقابل آمریکا در جام جهانی قطر 2022 | طرفداری

پیش بینی نتیجه بازی حساس ایران مقابل آمریکا در جام جهانی قطر 2022 | طرفداری

پیش بینی نتیجه بازی حساس ایران مقابل آمریکا در جام جهانی قطر 2022- طرفداری

در دور سوم مرحله گروهی مسابقات جام جهانی قطر 2022، تیم های ایران و امریکا بار دیگر برای بار سوم در طول تاریخ بازی های جام جهانی در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند. تقابل تیم های ایران و آمریکا همیشه برای طرفداران فوتبال حساسیت زیادی داشته و ما انتظار داریم امروز شاهد بازی مهیجی میان این دو تیم باشیم.

این بازی که در تاریخ سه شنبه هشتم آذر ساعت 22:30 به وقت ایران با پخش زنده بازی مسابقه فوتبال در سایت طرفداری برگزار میشود میتواند با برای تاریخ حضور تیم ملی ایران در جام جهانی نقطه عطف جدیدی باشد.

تیم ملی ایران که در اولین مسابقه خود، بازی را با نتیجه ی 2-6 به انگلیسی ها واگذار کرد توانست در مقابل ولز با نتیجه ی دو بر صفر پیروزی جدیدی را برای خود کسب کند.

اکنون ایران با قرار گرفتن در رتبه دوم جدول گروه خود شانس خوبی برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی 2022 به مرحله ی یک شونزدهم نهایی را دارد، از طرفی آمریکا با کسب دو تساوی در مقابل انگلستان و ولز توانست 2 امتیاز بدست آورد، بنابراین برد و باخت این بازی برای آمریکا نیز سرنوشت ساز است. شما میتوانید پوشش اخبار بازی ایران – آمریکا را به صورت لحظه ای در آدرس https://www.tarafdari.com/node/2217306 دنبال کنید.

در صورت پیروزی ایران در بازی ایران و آمریکا، ایران به همراه انگلیس از این مرحله صعود خواهند کرد.

تا به الان جام جهانی 2022 با شگفتی های زیادی همراه بوده است، پیش بینی شما برای بازی آمریکا و ایران در روز سه شنبه چیست؟ آیا ایران شانس این را دارد که برای اولین بار از مرحله بازی های گروهی صعود کند؟

برای دریافت دقیق ترین اخبار ورزشی و مسابقات جام جهانی 2022 قطر به وبسایت اخبار ورزشی طرفداری (tarafdari.com) مراجعه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *