فوتبال ایران

قلعه‌نویی به تیم ملی نه گفت؛ شانس این خارجی از همه بیشتر است

امیر قلعه‌نویی پیش از این که سرمربی تیم سپاهان بود، مورد توجه تیم ملی قرار گرفت اما باشگاه سپاهان با جدایی وی مخالفت کرد و در نهایت اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد.

بله، امیر قلعه‌نویی یکی از گزینه‌های جدی سرمربیگری تیم ملی است اما او اعلام کرده است در این برهه از زمان از نظر روحی و روانی شرایط حضور در اردوی تیم ملی را ندارد. با این حساب انتخاب وی و دیگر گزینه‌های داخلی به عنوان سرمربی تیم ملی منتفی است. مدیر عامل باشگاه تراکتور به صراحت گفته است که فدراسیون فوتبال برای جذب پاکو خمس با آنها مذاکره نکرده است. هم چنین باشگاه سپاهان، استقلال، فولاد به هیچ وجه در این برهه از زمان راضی به جدایی مربیان خود نیستند. در حالی که در این برهه از زمان سرمربی تیم ملی باید انتخاب شود. چرا که تیم ملی باید در روزهای ۳ و ۸ فروردین مهیای بازی با روسیه و عراق شود.

دومنیکو تدسکو ایتالیایی یکی از گزینه‌های جدی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی بود که رهبری تیم بلژیک را برعهده گرفته است و به نظر می‌رسد با توجه به علاقمندی مردم و هم چنین تایید وزیر ورزش و جوانان احتمالا هروه رنار فرانسوی سرمربی تیم ملی خواهد شد. او در جام جهانی ۲۰۲۲ با عربستان در برابر آرژانتین پیروز شد. رنار پیش از مارک ویلموتس هم گزینه سرمربیگری تیم ملی بود اما او برای حضور در تهران فرصت چند ماهه خواست که فدراسیون فوتبال این را قبول نکرد و در نهایت با مارک ویلموتس قرارداد بست.

آنطور که از شواهد امر پیداست، سرمربی تیم ملی در اسفندماه مشخص می‌شود و تمرینات تیم ملی هم در همین ماه زیر نظر مربی جدید آغاز خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *